Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 27 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 262

Discussie: Berispingen

  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard Berispingen

    Oké, het is duidelijk dat we hier met een nieuw beleid te maken hebben. Er is een nieuw systeem hier. Gaat ongeveer zo:

    -------

    Voor deze berisping krijg je 1 strafpunt(en). Deze strafpunten blijven in de regel 10 dagen staan. 5 strafpunten levert een ban op van 3 dagen. 10 strafpunten levert een ban op van 7 dagen. Voor ernstige overtredingen kunnen langere bans worden opgelegd.

    Hartelijke groet,
    GitaarNet Forum


    De gedacht is dit:

    Het voordeel is dat het 'eerlijker' is. Iedere mod ziet of, wanneer, waarom en hoeveel berispingen een lid heeft gehad. Stel je flikt dit iedere week een keer of twee en het wordt iedere keer toegestaan of gewoon gemeld tegen je, en een ander zou een keer wat posten en een waarschuwing of ban krijgen dan krijgen wij het verwijt dat we er een dubele moraal op na houden. Da's dus nu niet meer aan de orde. Vlieg je uit de bocht: krijg je een strafpunt. Niks aan de hand, een automatische ban krijg je pas bij vijf strafpunten en de straf verloopt ook na tien dagen.
    Het is dus absoluut niet de bedoeling om het onpersoonlijker te maken, wel eerlijker.

    Het systeem van een waarschuwing per PB en 'handmatig' bannen blijft trouwens wel gewoon bestaan, dit systeem is juist bedoeld voor kleine overtredingen.


    Wat vinden we hiervan?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    nou blijkbaar is een vieze wc 1 strafpunt en een officier van plastic 3 punten en een belediging door de mod waard!
    Laatst gewijzigd door Swan; 24 oktober 2008 om 18:27

  3. #3

    Talking

    Ik vind dat je geen foto's van kots moet plaatsen.


    Alhoewel ik het verder ook een maf systeem vind.

  4. #4

    Standaard

    Is geen nieuw beleid, hoor, alleen een paar nieuwe knopjes sinds de upgrade. De regels zijn verder niet veranderd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het laf en suf.. Flikker op met je gare puntensysteem en al helemaal met je "eerlijk"gelul, het wordt hier met de dag truttiger en de upgrade heeft ook weinig geholpen. Integendeel zelfs.

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Tja, ik vind het met zo'n puntensysteem ook een beetje raar worden. Ik snap niet waarom het eerlijker is. De mods kennen die punten toch nog steeds zelf toe.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb m'n eerste berisping overigens net ook al ontvangen, nadat ik net een week geband ben geweest.. Pleurt toch op hey!! Voor spaarpunten ga ik wel naar de Albert Heijn..

  8. #8

    Standaard

    Het is voor de moderators een uitstekend systeem omdat het veel duidelijker is wat voor een waarschuwingen er zijn uitgedeeld en hoe zwaar ze wegen. Zoals met elk nieuw systeem is het nog wel een beetje zoeken naar de vorm ,wanneer te gebruiken etc.

    Maar 1 ding is duidelijk natuurlijk, als je je gedraagt zoals dat van je verwacht word is er helemaal niks aan de hand. De boodschap is dus: gedraag je gewoon een beetje, provocerende posts zijn nergens voor nodig en dat weten degene die zich daar schuldig aan maken maar al te goed.

  9. #9

    Standaard

    Overigens was mijn berisping van een niet-offtopic mod en ging het over een post in offtopic.. Dat vind ik raar, laat die stinkmods 's lekker in hun eigen gebied opereren!! Een marinier gaat toch ook geen parkeerboetes uitdelen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    'het openen van topics die het gedrag en de rechtvaardigheid van een moderator ter discussie stellen zullen met een ban van 7 dagen beloont worden.'


 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top