Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 119
  1. #41

    Standaard

    De bedoeling van dit draadje is om eigen clips te laten horen, niet om over sounds (en hoe ze te maken) te discussieren. We gaan verder in een nieuw draadje: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=123583


    Back OT
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  2. #42

    Standaard

    Nog meer opmnames? Ik ben wel benieuwd

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ik moet eigenlijk nog wel wat opnames van mijn Trio maken. Ben ik ook wel van plan, maar de boel is nog niet helemaal af. Als het af is ga ik eens heel kritisch de boel afstellen. Daarna misschien wat opnemen.
    Ook voor andere sites (bijvoorbeeld netmusicians.org) want ik kon geen clips van de Trio vinden.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 september 2004
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    933

    Standaard

    Hier een live-opname van mijn huidige set-up (the dark van anouk). De opname is een stereo zaalmix direct uit de mengtafel + 1 ambience mic. Niet de perfecte mix dus, maar vanaf 2:40 is een van mijn leadsounds wel goed te horen in de solo en daar gaat het natuurlijk om in dit topic!
    De gitaar waar ik op speel is een Yamaha PAC 1511MS. In de solo gebruik ik het B-kanaal van de SL2-module in mijn Egnater M4 preamp. De rest van het nummer gebruik ik kanaal D van mijn Rover preamp. Eindtrap is een Ernst Traveller, FX (reverb en delay) komen uit de Line6 M13, de wah is een Silvermachine mk2 en in het bridgegedeelte en onder de 'rap' staat mijn Fulltone mini deja vibe ook nog even aan.
    Er zit voor die rap trouwens een behoorlijk ruwe knip, door een heel verhaal van de zangeres richting publiek dat er uit geknipt is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

  5. #45

    Standaard

    @Beejee: prima live sound en puike solo, dat moet gezegd!

    Maar waarom speel je dergelijke muziek op een (gala?)-feestje? Niemand lijkt het leuk te vinden. Als iemand die een jaar of 20 in coverbandjes gespeeld heeft, ben ik altijd erg gevoelig voor repertoirekeuze en uitstraling op het podium. Voor een band die zijn shit al op zoveel vlakken voor elkaar heeft, is het wel jammer dat kleding en repertoirekeuze nog niet jedat zijn. O, en je zangeres intoneert vals, maar dat heeft ze inmiddels gehoord + zangles genomen neem ik aan?
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    @Beejee: prima live sound en puike solo, dat moet gezegd!

    Maar waarom speel je dergelijke muziek op een (gala?)-feestje? Niemand lijkt het leuk te vinden. Als iemand die een jaar of 20 in coverbandjes gespeeld heeft, ben ik altijd erg gevoelig voor repertoirekeuze en uitstraling op het podium. Voor een band die zijn shit al op zoveel vlakken voor elkaar heeft, is het wel jammer dat kleding en repertoirekeuze nog niet jedat zijn. O, en je zangeres intoneert vals, maar dat heeft ze inmiddels gehoord + zangles genomen neem ik aan?
    Ze kwam het toch goedmaken op de helft van de solo?
    Goede sound Beejee! Is dat een mike stern signature?
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    @Beejee: prima live sound en puike solo, dat moet gezegd!

    Maar waarom speel je dergelijke muziek op een (gala?)-feestje? Niemand lijkt het leuk te vinden. Als iemand die een jaar of 20 in coverbandjes gespeeld heeft, ben ik altijd erg gevoelig voor repertoirekeuze en uitstraling op het podium. Voor een band die zijn shit al op zoveel vlakken voor elkaar heeft, is het wel jammer dat kleding en repertoirekeuze nog niet jedat zijn. O, en je zangeres intoneert vals, maar dat heeft ze inmiddels gehoord + zangles genomen neem ik aan?
    Ik zou het ook niet zo snel spelen op een gala maar tis wel afhankelijk hoe de sfeer is en wat voor publiek het is.
    Geluid is wel ok alleen vind het niet zo sterk gespeeld maar komt denk ik ook omdat de zangeres inderdaad niet zo denderend is. En ik zie dat jullie blazers hebben dus laat ze mee spelen zodat het strakker klinkt in het refrein... perasoonlijk en het is maar een idee hoor . Wij spelen dit ook met blazers en zijn tevreden met hoe het gespeeld wordt.
    http://www.youtube.com/watch?v=PpTGWN3D-s0

    Qua uitstraling vind ik het wel meevallen of eigenlijk niets op aan te merken want zoveel kan je niet doen met Anouk.
    Laatst gewijzigd door ateng; 29 januari 2010 om 10:20

  8. #48

    Standaard

    Lead sound is helemaal niets mis mee, goede solo ook, maar qua zang luister ik liever naar jullie QOTSA cover tot: 2:00 ong...

    Denk dat de sfeer van het publiek oversloeg op de rest van de band, wat slapjes af en toe.

  9. #49
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Rack tones tijdens het mini-ampfest dat ik vorig weekend bij mij thuis had.

    http://www.youtube.com/watch?v=LfM0z1Yyy9Q
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Heb je de phaser voor of na de preamp?
    En wat klinkt het vet met een Les Paul... of is het geen Gibson. Maakt ook niet uit, het klinkt in ieder geval lekker met een LP model.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top