Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 119
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    449

    Standaard

    Hoi Peter, mooi filmpje! Wat kan jij spelen zeg .........petje af, goed hoor!

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Mooi!

    én met de Silo, da's dubbel genieten

  3. #93

    Standaard

    Thx Frits en hole.

    Ja de silo is genieten he , maar net als jij overweeg ik stil om hem weg te doen. Ik speel er al erg lang heel monogaam op en iets anders krijgt nooit een echte kans. Wegdoen dwingt me tot iets nieuws.

    Frits, nog blij met de reussenzehn?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Thx Frits en hole.

    Ja de silo is genieten he , maar net als jij overweeg ik stil om hem weg te doen. Ik speel er al erg lang heel monogaam op en iets anders krijgt nooit een echte kans. Wegdoen dwingt me tot iets nieuws.
    Geweldige gitaar, maar ik heb er gewoon geen klik mee, die ik met mijn Luke en Axis wel heb. Ik pak hem daarom weinig..

    Wellicht dat een Luke iets voor jou is..of een Morse? Of zoek je het buiten MM? (...leuk voor nieuw topic ook )

  5. #95

    Standaard

    Zoals het er nu naar uitziet wordt het kiezen tussen de silo en mijn fretking, als de silo afvalt wordt het waarschijnlijk geen andere mm.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  6. #96

    Standaard

    Te gek Peter! Petje af hoor, en dat voor een 'gelegenheidsband' ! Als mede-Rush fan van het eerste uur weet ik dit zeer te waarderen! Knap gespeeld en dito v.w.b. de sounds! Ik weet nog dat ik vroeger altijd zat te zweten op La Villa, maar er is geen betere leerschool voor een gitarist dan Lifeson in zijn vroege jaren. Of jij natuurlijk!

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  7. #97

    Standaard

    Hey Maurice dat is toch wel een heel best compliment, thx!

    En tja, de oude lifeson blijft mijn held! Ik had hem kunnen ontmoeten maar dat liep toen heel stom mis. Achteraf was ik er niet rouwig om, helden dien je op afstand te bewonderen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Weer zitten klooien. Hairmetal!

    Soundcloud


    Origineel
    Laatst gewijzigd door hole; 25 januari 2012 om 22:12

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Ik zie net het Rush optreden van Peter. Wouw echt te gek! (Ik ben ook Rush fan! ;-) Ook de andere muziekanten doen het heel goed. Geweldig gitaar sound, lekker smeuig van de chorus, hahaha. Top!
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  10. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Weer zitten klooien. Hairmetal!

    Soundcloud


    Origineel
    Ik voel me gediscrimineerd, de links werken allemaal
    niet met Ipad, ik zal morgen even op een andere pc met gates ellende checken ;-)
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top