Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 111 t/m 119 van 119
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Even crossposten want de gitaren zijn opgenomen met een Axe-FX Ultra. Check de homepage van www.epicmind.nl (demo nog even niet zomaar voor download).
    Ik moest me even door de eerste 3 à 4 minuten heen worstelen, maar het eind van het nummer vind ik wel mooi.
    Verder denk ik dat de productie nog een stuk beter kan, meer bas sowieso, en een meer evenwichtiger mix.
    Ik zou persoonlijk de zanger adviseren minder geforceerd "stoer" te zingen, maar gewoon z'n eigen stem uit te buiten, want die vind ik wel goed, vooral als het zuiver is, wat helaas niet altijd het geval is.

    @Peter Heinen: Ik heb ooit 's geprobeerd een Rush-cover band te starten, en die ambitie heb ik nog steeds, maar ik raak wel ontmoedigd als ik dat filmpje van jou zie. Chapeau!

  2. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    @Peter Heinen: Ik heb ooit 's geprobeerd een Rush-cover band te starten, en die ambitie heb ik nog steeds, maar ik raak wel ontmoedigd als ik dat filmpje van jou zie.
    Ben je gek man. Gewoon goed op de details letten (net als bijv iemands naam goed schrijven ....) en ook alles goed beluisteren in de trein naar bangkok.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ben je gek man. Gewoon goed op de details letten (net als bijv iemands naam goed schrijven ....) en ook alles goed beluisteren in de trein naar bangkok.
    Ach, je kunt je eigen naam niet eens schrijven. Ik gebruik tenminste nog hoofdletters en niet zo'n rare underscore.

    Ik zal het nog 's overwegen aboard the Thailand Express....

  4. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ben je gek man. Gewoon goed op de details letten (net als bijv iemands naam goed schrijven ....) en ook alles goed beluisteren in de trein naar bangkok.
    Hoi Peter.... ik kan mij het gevoel van Henri wel voorstellen...
    Respect voor hou je speelt (ik vond je op TV ook altijd te gek!!!).

    Gisteren toevallig een inspiratie sessie gehad waarbij mevr. K. Bloemen... (jou wel bekend) het had... dat vooral hard werken het succes bepaald... meer dan talent... Tja... ben ik het deels mee eens... maar denk dat de invloed van talent wel eens wordt onderschat door de mensen die succesvol zijn... Daar schaar ik jou ook onder... een mega goeie gitarist... die door hard werken dit niveau heeft bereikt. Maar zeker de mazzel had met meer talent dan ik... en vele anderen.
    Waar ik nog steeds worstel (en altijd worstelde) met sommige 'klassiekers'... daar speelde een ander het makkelijk weg... of hoorde beter de harmoniën en wist meteen het akkoord te spelen... tja.
    Ondanks dat, ben ik niet geheel wanhopig en ontevreden... maar had graag op een hoger level meegedraaid!!!

    Het mooie is wel dat we deze te gekke passie delen en waarbij jij een inspirator bent... met tips, trics... maar ook deze mooie soundsamples... Spam nog maar wat meer ;-)
    Laatst gewijzigd door groovieguitarguus; 12 maart 2013 om 21:54
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik zit nu naar Messi te kijken, heeft net 2 prachtdoelpunten gemaakt. Over talent gesproken.....

    Maar dikke plus 1 hoor Guus.

  6. #116

    Standaard

    Thx Guus en Henri!

    Het is volgens mij ook wel een beetje een kip/ei verhaal. Als iemand zijn talent ontdekt, gaat ie niet zelden als een gedreven gek aan de slag. Bij mij was het zo dat ik als puber 's ochtends in bed wakker werd met dat ding in mijn handen. Of bijv die ochtend in mijn conservatoriumtijd, dat ik mijn broek aan wil trekken, opeens een idee krijg, en 2 uur later nog steeds met mijn broek op mijn enkels zit te spelen...

    Wat Karin verder bedoelt, is dat succes inherent is aan productie, en die komt er gewoon niet als je alleen leunt op je talent.
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 13 maart 2013 om 09:42
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #117

    Standaard zie je filmpje nu pas

    Damn Peter, heerlijk spel in dat filmpje!
    Krijg meteen zin om weer wat meer te rocken.

  8. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Bij mij was het zo dat ik als puber 's ochtends in bed wakker werd met dat ding in mijn handen. Of bijv die ochtend in mijn conservatoriumtijd, dat ik mijn broek aan wil trekken, opeens een idee krijg, en 2 uur later nog steeds met mijn broek op mijn enkels zit te spelen...
    Dat had ik nou ook altijd... Of hebben we het over gitaren??

    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  9. #119

    Standaard

    Thx Jurgen, rock on!

    Gitaren Morris? Natuurlijk niet, je speelt toch zeker geen gitaar met je broek op je enkels....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top