Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2003
    Locatie
    krottenhoef
    Berichten
    11

    Standaard

    Ik heb dit probleem ook gehad, strakker draaien kon niet meer want dan kwamen de elementen te hoog te staan. Ik heb de elementen er uit gehaald en (nu komt het lapmiddel eerste klas maar het werkt wel) aan beide zijden van de veer wat schuim geplaatst. resultaat: strakkere veer en geen mogelijkheid tot resonantie. Als je naar binnen kijkt (zo langs het element) zie je het wel een beetje zitten, maar dat vind ik niet zo belangrijk

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zznaaks_coalchamber Bekijk bericht
    Ik heb dit probleem ook gehad, strakker draaien kon niet meer want dan kwamen de elementen te hoog te staan. Ik heb de elementen er uit gehaald en (nu komt het lapmiddel eerste klas maar het werkt wel) aan beide zijden van de veer wat schuim geplaatst. resultaat: strakkere veer en geen mogelijkheid tot resonantie. Als je naar binnen kijkt (zo langs het element) zie je het wel een beetje zitten, maar dat vind ik niet zo belangrijk
    Ik zou net ongeveer hetzelfde zeggen. Dat helpt het beste denk ik. Zelf wil ik nog wel eens net onzichtbaar een beetje tape plakken dat het wel strak aansluit. Dat is denk ik een nog groter paardenmiddel. Het makkelijkste is het dus gewoon om er iets tussen te doen. Strakkere veren helpen volgens mij niet. Ik had op mijn stratocaster namelijk hetzelfde en het komt volgens mij doordat het element met schroefjes, veren en al tegen de zijkant schurkt. Maar dat kan je het best zelf ervaren, even op je gemak kijken waar het vandaan komt.

    Succes!

  3. #13
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2003
    Locatie
    krottenhoef
    Berichten
    11

    Standaard

    Maar ik zei het eerder :P

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top