Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 27 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 262

Discussie: Berispingen

  1. #21
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Yasser, de meesten kennen je en weten wat voor een schatje je IRL bent, maar noobs moeten zich af en toe een ongeluk van je schrikken als je weer eens als een karbou tekeer gaat (wat was een karbou ook weer? ) en er zijn mods die dat te ver vinden gaan. En de ene mod is anders dan de andere, ook modmeningen verschillen. Als een mod vindt dat hij daarvoor een berisping moet geven, so be it, wij mods ziij een grote klevende kliek.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #22
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doctor Who Bekijk bericht
    He ben jij nou weer mod


    HAHA, mooie sig heb je ook btw..

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swan Bekijk bericht
    de mods nemen zichzelf en hun functie gewoon veel te serieus IMHO. kom op zeg, t is maar een forum, jullie hoeven niet Balkenendes gedachtegoed aan ons op te leggen.
    We nemen het serieus ja en behalve een paar uitzonderingen zullen de meeste andere leden daar erg blij mee zijn, dus als je het niet erg vind hecht ik geen enkele waarde aan je mening.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doctor Who Bekijk bericht
    He ben jij nou weer mod
    Was dat maar zo!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    Harmelen
    Berichten
    2.646

    Standaard

    de mods nemen zichzelf en hun functie gewoon veel te serieus IMHO. kom op zeg, t is maar een forum, jullie hoeven niet Balkenendes gedachtegoed aan ons op te leggen.
    Wil niet uit de bocht vliegen maar ja, hij heeft een punt!

    ...Of ligt het soms aan de hormonenwisselingen omdat het winter wordt....
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Offtopic:

    Labels: douwe egberts
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Ik vind dat 'we' 'ons' niet te veel moeten gaan aanstellen. Je kan over alles lopen zeuren. Boeiend.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  8. #28
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Thumbs down

    Inderdaad wat een gezeur.

    GOLDMEMBER

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Yasser, de meesten kennen je en weten wat voor een schatje je IRL bent, maar noobs moeten zich af en toe een ongeluk van je schrikken als je weer eens als een karbou tekeer gaat (wat was een karbou ook weer? ) en er zijn mods die dat te ver vinden gaan. En de ene mod is anders dan de andere, ook modmeningen verschillen. Als een mod vindt dat hij daarvoor een berisping moet geven, so be it, wij mods ziij een grote klevende kliek.
    `

    karbouw bedoel je zeker?
    dat is een soort van grote os die ze in indonesië gebruiken als trekdier voor de ploeg e.d. als ik me niet vergis.

    ik zelf vind in sommige dingen dit nieuwe beleid ook truttig, als er voor niks wordt gevloekt en gescholden dat is nergens voor nodig, maar als een krachtterm in de goede context staat, wat is dan het probleem?
    zolang er maar geen andere woorden voor een vloek oid in de plaats komen, heb dit op een ander forum meegemaakt, zei je daar shit dan las je opeens custard als je de post had geplaatst.
    dat is trouwens ook het enige forum waar ik zonder waarschuwing permanent ben geband omdat ik een cd van vrienden van me daar probeerde te promoten.

  10. #30
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Wat een gezeik weer...

    Zorg ervoor dat die berispingen geen invloed hebben op jou... simpel hoor. 9 op de 10 forummers zullen er nooit last van hebben.

    Als je het forum niet meer leuk vind, kan je altijd gewoon niet posten natuurlijk...
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top