Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 27 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 262

Discussie: Berispingen

  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht

    Maar 1 ding is duidelijk natuurlijk, als je je gedraagt zoals dat van je verwacht word is er helemaal niks aan de hand. De boodschap is dus: gedraag je gewoon een beetje, provocerende posts zijn nergens voor nodig en dat weten degene die zich daar schuldig aan maken maar al te goed.
    Tja, dat is toch redelijk relatief. Wat de één als provocerend ervaart, vindt de ander behoorlijk grappig. Er is wel een grens natuurlijk, maar de boel vertrut wel aardig de laatste tijd als je het mij vraagt. Met van die zeikerds die zeggen nooit meer terug te komen en dan toch maar weer wel...

  2. #12
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swan Bekijk bericht
    'het openen van topics die het gedrag en de rechtvaardigheid van een moderator ter discussie stellen zullen met een ban van 7 dagen beloont worden.'


    Huh? Waar heb je dat nou vandaan?

  3. #13
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Supermods kunnen op elk subforum ingrijpen en dat wordt ook van ze verwacht. Super is dat.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Tja, dat is toch redelijk relatief. Wat de één als provocerend ervaart, vindt de ander behoorlijk grappig. Er is wel een grens natuurlijk, maar de boel vertrut wel aardig de laatste tijd als je het mij vraagt. Met van die zeikerds die zeggen nooit meer terug te komen en dan toch maar weer wel...
    "Vertrutting".... mooi buzzword is dat toch, maar volgens mij niet van toepassing op dit forum. Dat jij nou gewoon schijt aan autoriteit hebt heb ik geen boodschap aan of het provocerend is beoordelen we naar onze norm en niet die van jou en daar heb je je naar te schikken.

  5. #15
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    HAHA, Hoofd is weer lekker bezig.. lol.

    Wat betreft t puntensysteem.. Ik wordt er niet warm of koud van. Als de ppl van gitaarnet vinden dat zo'n systeem orde brengt dan vindt ik t prima. Ik ga me btw niet inhouden door een of ander punten systeem, maar dat terzijde.. Verder niks mis mee ofzo lijkt me.

    R

  6. #16

    Standaard

    Ingrijpen als het echt nodig is, maar voor zoiets lulligs vind ik het nogal belachelijk en machtsmisbruik.. De post in kwestie is niet eens verwijderd of wat dan ook en ik weet zeker dat een of meerdere mods, offtopic mods, de post hebben gelezen en NIKS erover hebben gezegd. Dan vind ik de supermod in kwestie gewoon een superaansteller, maar dat ben ik.

  7. #17

    Standaard

    Zoals ik al zei, wij zoeken ook nog naar de juiste vorm. En de desbetreffende mod is geen supermod, die vind je gewoon op dat moment even flink te ver gaan. Ik heb hem wel gevraagd om het in het vervolg aan de off-topic mods over te laten, als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.

    Maar laten we eerlijk zijn Hoofd, als ik eens je posts van vandaag doorkijk dan zit daar toch wel heel veel onnodig grof en platvloers taalgebruik tussen, terwijl we toch zeer expliciet gevraagd hebben dat te minderen. Dan komt er een moment dat er iemand gaat ingrijpen en die grens kan per mod verschillen. Wat ik niet zo goed snap is waarom je perse, als ex-mod nota-bene, zo tegendraads en provocerend wil zijn.

  8. #18
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd Bekijk bericht
    Ingrijpen als het echt nodig is, maar voor zoiets lulligs vind ik het nogal belachelijk en machtsmisbruik.. De post in kwestie is niet eens verwijderd of wat dan ook en ik weet zeker dat een of meerdere mods, offtopic mods, de post hebben gelezen en NIKS erover hebben gezegd. Dan vind ik de supermod in kwestie gewoon een superaansteller, maar dat ben ik.
    Ahum.. Dat komt voor idd.. (toch beetje jammer) Maar dat had je met t oude systeem ook al.

    R

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd Bekijk bericht
    Ingrijpen als het echt nodig is, maar voor zoiets lulligs vind ik het nogal belachelijk en machtsmisbruik.. De post in kwestie is niet eens verwijderd of wat dan ook en ik weet zeker dat een of meerdere mods, offtopic mods, de post hebben gelezen en NIKS erover hebben gezegd. Dan vind ik de supermod in kwestie gewoon een superaansteller, maar dat ben ik.
    He ben jij nou weer mod

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    de mods nemen zichzelf en hun functie gewoon veel te serieus IMHO. kom op zeg, t is maar een forum, jullie hoeven niet Balkenendes gedachtegoed aan ons op te leggen.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top