Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: GX-700 vs. GT-6

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    leuven
    Berichten
    76

    Standaard

    Hallo, ik zit met een dilemma. Ik heb een aantal jaren geleden de boss GX-700 gekocht (was toen baanbrekende effectenbak), maar heb em intussen weer verkocht en goede gitaar in de plaats gekocht. Nudat ik echter overal hoor dat die GT-6 zo waanzinnig goed is, begint het toch weer te kriebelen. Is er iemand die hem kan vergelijken met de GX-700?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Ik kan em niet vergelijken, maar wel bevestigen dat de gt6 echt de 'bom' is. K was vanavond bij een gitarist die zn strat tot een echt scheurijzer omtoverde en de chorus die erin zit is ook geweldig. Topding gewoon.

  3. #3

    Standaard

    De Gt-6 is super... Ik heb zelf net een GX-700 gekocht gewoon omdat ik liever 19" wil en domweg omdat het goedkoper was.... Je moet de Gt-6 gewoon proberen... Superveel functies (wel ingewikkeld)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    den haag
    Berichten
    649

    Standaard

    Op 2003-01-28 22:07, schreef Plop:
    De Gt-6 is super... Ik heb zelf net een GX-700 gekocht gewoon omdat ik liever 19" wil en domweg omdat het goedkoper was.... Je moet de Gt-6 gewoon proberen... Superveel functies (wel ingewikkeld)

    Ingewikkeld??? Ik weet niet hoe ze het nog makkelijker moeten maken.. Digitech is pas moeilijk.. Ik heb toen die pas uit was ook de gx700 uitgeprobeerd maar ik vond toch de gp100 veel mooier klinken en ik wilde niet met de wetenschap zitten dat ik een gx700 heb en een gp100 veel en veel beter klinkt terwijl ik die ook had kunnen kopen als ik wat langer door zou sparen. Ik heb uiteindelijk geen van beide gekocht.

    GT-6 is veel beter dan een gx-700 op vrijwel alle fronten!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2002
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    465

    Standaard

    yeh, gt-6 rules/

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    den haag
    Berichten
    649

    Standaard

    Als 19 inch toch heel veel voor je betekend kan je voor een Tc Electronics G-Major gaan. Heeft ook een goede kwaliteit van wat ik mag lezen en kost een paar donnie's (10 euro) meer.

  7. #7

    Standaard

    De GX700 is eigenlijk de GT3 in rackformaat. De GT6 is weer 2 generaties nieuwer en klinkt dus weer wat beter en heeft veel meer mogelijkheden (voor ´t geval je daar behoefte aan hebt). Ik zou dus gewoon een 2ehands GT6 op de kop tikken.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    den haag
    Berichten
    649

    Standaard

    Je mag de mijne hebben voor 500 euro .. is vrijwel als nieuw .. geen krasje of wat dan ook .. doos handleiding alles zit erbij ook de aankoopsbon !!!!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    vind ik vrij prijzig. ik begrijp dat je voor zo`n mooi ding (en vrij nieuw) aardig wat terug wilt, maar het scheelt maar 60 euro met koste in de winkel. je vraagt te veel denk ik

  10. #10
    Member
    Geregistreerd
    22 september 2001
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    95

    Standaard

    Ik heb zelf een GT6 gekocht die diende als demo model in een gitaarzaak. Er is weinig opgespeeld en heeft eigenlijk alleen maar in de vitrine gestaan. En dat voor 500,- Zo goed als nieuw.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top