Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Mja, ik houd ook meer van het "pure" geluid, maar wij maken vrij vernieuwende muziek, en ik denk dat wat effecten wel een toegevoegde waarde hebben. En het is wel leuk voor de afwisseling denk ik.

    Maargoed, eerst maar eens genoeg nummers maken, en de basisspullen aanschaffen. Allen bedankt!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    ik denk dat wat effecten wel een toegevoegde waarde hebben. En het is wel leuk voor de afwisseling denk ik.
    Yamaha ag stomp.

    Mic modeling preamp, fx, presets, xlr/jack uit, tuner, feedback buster, enz.

    Ben je in een keer helemaal klaar me je wensenlijst (als je er nog een tweedehands weet te scoren ergens....).
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #13

    Standaard

    Misschien is dit wat? Ik hoor wel goede dingen over Zoom

    http://www.samsontech.com/products/p...1869&brandID=4

  4. #14

    Standaard

    Men neme:

    2 condensator zangmic's
    2 condensator instrumentenmic's
    DI's
    2 Boss AD-8, Yamaha Stomp AG, Boss AD-3, Zoom A 2.1 U, Korg AX 3A (in die volgorde ook). Samen lussen door 1 moet ook wel kunnen
    2 barkrukken

    Men mixt dit gedurende een uurtje door elkaar. Eet smakelijk!
    "When all the nukes have gone off all that have survived are cockroaches... and Boss-pedals"

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Yamaha ag stomp.

    Mic modeling preamp, fx, presets, xlr/jack uit, tuner, feedback buster, enz.

    Ben je in een keer helemaal klaar me je wensenlijst (als je er nog een tweedehands weet te scoren ergens....).
    Lijkt me inderdaad een ideaal iets! Als het geld er voor over is, zal ik er denk ik wel ééntje proberen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skanky Bekijk bericht
    Misschien is dit wat? Ik hoor wel goede dingen over Zoom

    http://www.samsontech.com/products/p...1869&brandID=4
    Ik heb de G2.1u (voor de electrische gitaar) gehad, en die had inderdaad goede sounds (met uitzondering van de vervorming, maar dat is ook niet nodig voor akoestisch). Ik ga wel een keertje uitgebreid alle akoestische multi-effecten uitproberen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Acousticaster Bekijk bericht
    Men neme:

    2 condensator zangmic's
    2 condensator instrumentenmic's
    DI's
    2 Boss AD-8, Yamaha Stomp AG, Boss AD-3, Zoom A 2.1 U, Korg AX 3A (in die volgorde ook). Samen lussen door 1 moet ook wel kunnen
    2 barkrukken

    Men mixt dit gedurende een uurtje door elkaar. Eet smakelijk!
    Dat lussen van al die multi-effecten is een grapje denk ik? Behoorlijk overbodig, en jammer van de tone-suck...

    Wat mics betreft... De Adamas gaat sowieso nergens naar klinken met een mic, een Taylor misschien wel maar is ook niet gewenst. Af en toe bewegen we namelijk ook eens, en dan is een externe mic niet zo handig. Als zangmic (voor mezelf) haal ik hoogstwaarschijnlijk de Beyerdynamic M88, kan ik hem ook voor het versterken van mijn cab bij electrische gebeuren gebruiken.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top