Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Als zelfs Peter Buck (REM) ze gebruikt, moet het wel goed zijn!

    (en klinkt nog wel vrij rickenbackerig!)

    Gefeliciteerd!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  2. #12
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Oeioeioeioeioei. Blijven geweldige gitaren die Dano's. Ik weet nog goed dat ik vroeger een tijdje een U2 te leen had. Speelde heerlijk, klonk goed, echt niet verkeerd. Ik zit zelf op zo'n baritone te gassen.
    Veel plezier ermee!

  3. #13

    Standaard

    ik zit ook al een tijdje te gassen op deze gitaar... misschien dat ik er ook maar een bestel van het weekend...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Hee, mooie gitaar zeg, erg smaakvol dat zwart met die lipsticks en qua headstock ziet het er ook niet zo kolossaal uit als met de meeste 12 snarigen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker
    Erg tof lijkt me dat voor erbij. Een 12 snaar is echt zo'n gimick wat je niet uit een trapdoosje halat, daar moet je gewoon een dubbele set snaren voor hebben.
    Of een variax ...
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Thumbs up coooooooooooooooooool!!!!!!!!!!

    Ik wist helemaal niet dat Danelectro ook 12-snarige versies in hun aanbod hadden. De prijs en de goede, eigenzinnige reputatie van Danelectro maakt dit een zeer aantrekkelijk instrument. Bijna iedereen wil er wel eens mee experimenteren, maar die prijs, hè...?

    Deze gitaar verrast me. Ideaal!

    Het enige (buiten het niet toereikende budget) puntje waarover ik zou twijfelen, is de stabiliteit van deze gitaar op de lange termijn. Ik kan me haast niet voorstellen dat de constructie van de body zoveel kracht kan houden. Ik hoop voor je dat ik het mis heb.

    Heel veel plezier met je prachtige aanwinst!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorienR
    Toen ik begon met gitaarspelen wilde ik al een Danelectro (een U2). Heb uiteindelijk een LP Junior gekocht, maar toch blijven die Danelectro's wel kriebelen. Zag onlangs de zessnarige versie van jouw gitaar en toen wou ik 'm eigenlijk toch wel héél graag hebben. Misschien ooit nog. Maar gefeliciteerd! Had je alleen niet liever een van die funky kleuren willen hebben?
    Ik denk dat ik, als de nieuwe lichting Dano's arriveerd eind november/begin december), nog een DC 59 erbij neem want ik ben erg onder de indruk van de prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast kost de DC 59 iets meer dan €200 en dat kan ik nog wel missen. Heb laatst mijn (tweede) Gibson LP verkocht voor €1500 dus heb wel wat gitaarbudget.
    De kleur is inderdaad wat sober maar het glimmend zwart in combinatie met de witte slagplaat vind ik erg stijlvol en doet me denken aan een orca (Willy!)

    Hoe de gitaar er over een aantal jaar voor staat zien we dan wel weer. Mijn verwachting is goed want het voelt degelijk aan en steviger dan ik had gedacht. Stel hij gaat maar 5 jaar mee dan vind ik de prijs uitgesmeerd over 5 jaar nog meevallen.

    @Jorikjet: zoals ik al zei, komt de nieuwe lichting Dano's pas eind november aan. Ik heb deze via Ebay Duitsland gekocht omdat ik geen zin had om te wachten en dit de enige DC 12 was die meteen leverbaar was.
    Vote for Pedro!

  7. #17

    chicken

    beetje Ying-Yang? !

    niet mijn stijl, maar d ewitte lijn loopt wle erg mooi vloeiend!!!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay75
    Ik heb er eentje! Vette dingen!
    Kun je nu eindelijk eens wat foto's posten.
    it's better to burn out than to fade away

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Sorry om dit topic opnieuw naar boven te brengen maar ik ben wel benieuwd om te weten wat de tijd met deze gitaar gedaan heeft. Heb je ze nog en hoe reageert de hals op de trekkracht van de 12 snaren ?

    Ik overweeg om een dano 12 string te kopen maar wens geen gitaar te kopen die maar een paar jaar zou meegaan. Dan trek ik liever mijn budget wat op...

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Oeps flater : ik zie net dat de topicstarter in een ander topic dat ik had opgestart omtrent een 12 string al aangegeven geeft dat hij de gitaar verkocht heeft. Excuses voor mijn overbodige post.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top