Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 45
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Haha, bezig je band te 'maken'...
    Ik kende die niet, maar het ziet er een beetje uit als de 'Muzikantendag', dat vond ik maar een hoop blabla en weinig inhoud eerlijk gezegd, zoals zoveel in Nederland...

    Wat betreft dat The Next Stage, geen idee, we hebben aanstaande woensdag een bespreking met ze, dus dan kijken we wel wat het wordt...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    We hebben inmiddels de bespreking gehad en ik vond het helemaal niet slecht eerlijk gezegd, we hebben besloten mee te doen...

  3. #13

    Standaard

    Onze band doet ook mee.
    We moeten optreden 12 december 2008 in kavka te antwerpen en de meeting hadden we in het hiltonhotel.De organisatie lijkt me wel iets aardigs en betrouwbaar, bandleden moeten zelf kaarten verkopen.(8 euro)
    Het is SMS voting, eerste ronde in kavka, 2de in trix en derde in hof ter lo.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Locatie
    Bilthoven
    Berichten
    180

    Standaard

    Bij mij is eerste de ronde in 't winston, op een donderdag helaas.
    Ben heel benieuwd, behalve clash of titans nog nooit zo'n wedstrijd gedaan.

    clash eerste ronde eruit gegaan mede omdat ik pas een week in de band zat

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Bij ons ook in de Winston, op Woensdag 3 December...
    Haha, tsja, bandwedstrijdjes, 't is me wat...

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bl44t44p Bekijk bericht
    Ken al wel een aantal bands die meedoen, het ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan Emergenza want dat was echt pure geldklopperij. Ook het stemmen is eerlijker bij TNS. Maargoed, blijft nog steeds met dat kaartjessysteem werken (minimaal 8 euro volgens mij).

    Wij hadden ons ook ingeschreven maar niks van gehoord..?! Maar geloof dat de optredens ook al gepland zijn.
    Zucht...wij doen ook mee, 03-12 in de Winston. Overigens is het dezelfde organisatie als Emergenza hoor, zijn dezelfde gasten. Het blijft geldklopperij dat je geld moet betalen om te mógen spelen, gaat eigenlijk nergens over. Maar goed, de meeste stemmen gelden en daar kon ik dus weinig aan doen ;-).

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ja, eigenlijk heb je wel gelijk, en al die belachelijke meetings er nog bij, zo kost het wel heel veel tijd om een optredentje van nog geen half uur te geven...

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Locatie
    Bilthoven
    Berichten
    180

    Standaard

    Waarom doen we dit eigenlijk?

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Ja, eigenlijk heb je wel gelijk, en al die belachelijke meetings er nog bij, zo kost het wel heel veel tijd om een optredentje van nog geen half uur te geven...
    Die meetings kunnen ze echt stoppen "where the sun doesn't shine", het is toch allemaal geen rocket science?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    503

    Standaard

    Wij hebben dit jaar meegedaan aan Emergenza, wat voor ons een grote tegenvaller was...De stem-methode die zij handhaafden was het opsteken van je hand aan het eind van elke band, en dan ongeveer tellen. Wat mij betreft sloeg de uitslag nergens op. Een fanbase van een bepaalde band stemt niet/nauwelijks op een andere band. Bij TNS ben je verplicht op 3 bands te stemmen, dus dat is al eerlijker.

    Tijdens de meeting met Emergenza vroeg ik over TNS. Dit blijkt een ex-medewerker van Emergenza te zijn, die het concept een beetje gejat heeft. Aan de ene kant een beetje jammer, maar ik vind wel dat hij het improved heeft.

    Het vreemde vind ik dan weer dat ie beweerd dat Emergenza een bedrijf is (is ook zo) en TNS op non-profit basis werkt. De inschrijving van TNS is nogsteeds 50 euro (maar 10 minder dan Emergenza) en de kaartjes zijn net zo duur. Daarbij komt dan nog dat Emergenza 10x grotere prijzen weggeeft die zij ook weer moeten bekostigen. Dat vond ik dus helaas een beetje een verkoopspraatje van TNS-manager.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top