Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Grayfink heeft dezelfde gekocht en is daar zover ik weet heel tevreden over. Ik had er ook een besteld maar toen waren ze op. Toen is er een 2de hands wijnrode studio voor in de plaats gekomen. Eigenlijk wil ik er nog steeds een .

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    In een klein winkeltje in Oostende staat de naturel versie hiervan, wel een ietsje duurder
    Maar Oostende is vanuit Antwerpen net zo vlot bereikbaar als Den Haag vrees ik.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Nog steeds super tevreden, hij is inderdaad erg licht voor een les paul en klinkt lekker open, niet zo zompig/compressed als je van de combinatie mahonie en humbuckers verwacht.
    De topicstarter is er wel een beetje laat bij, toen ik hem kocht was het een stuntaanbieding voor 648 euro. Dat kon ik niet laten liggen.
    Qua looks vind ik het niet veel bijzonders, lelijk wil ik niet zeggen, maar veel bijzonders is het ook niet.
    Ik was altijd meer van de strats en tele's, maar deze Gibson is nu toch mijn favoriete gitaar.
    Zit nu toch te gassen op een Gibson LP goldtop, dan zou deze plaats moeten maken, ben alleen bang dat ik er voor relatief veel geld alleen cosmetisch er op vooruit ga. Rationeel dom dus.



    Ik denk toch dat ik het doe.
    ALLES IS VERKOCHT!

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    22 september 2008
    Locatie
    Kapellen
    Berichten
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    iemand hier heeft een 2-3 maand geleden exact dezelfde gitaar bij thomann besteld, en was (en is) daar nog steeds ontzettend tevreden van, helaas ontglipt z'n naam me, maar het was een "gerespecteerd lid" (met een redelijk hoge postcount dacht ik). Natuurlijk is de ene gibson de andere niet.

    Als je van Antwerpen bent (hurray, provinciegenoot!), misschien eens binnenspringen bij Muziek+Visie op de stijfselrui, die zijn Gibson-dealer, en hebben redelijk wat binnen (en ook fender strats, gretsches, epi hollowbody's,...)
    sorry voor de off topic maar ik woon in kapellen ! en ga binnekort een epi halen in muziek&visie ! erg aardige eigenaars !

    @ Mr.fingers toevallig niet naar een free podium in Kapellen bos gegaan ? liepen namelijk erg veel gitaristen rond !

    on topic: gitaar ziet er mooi uit maar heb zelf geen ervaring met de studio ! Wou zelf ook die gitaar kopen maar is iets te hoog gegrepen voor mijn budget ! veel succes nog

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriits
    sorry voor de off topic maar ik woon in kapellen ! en ga binnekort een epi halen in muziek&visie ! erg aardige eigenaars !

    @ Mr.fingers toevallig niet naar een free podium in Kapellen bos gegaan ? liepen namelijk erg veel gitaristen rond !
    Bij de familie De Keersmaecker, in de Marcottedreef? Sax is een redelijk goeie maat van me, maar ik ben niet geweest helaasch.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #26
    Member
    Geregistreerd
    22 september 2008
    Locatie
    Kapellen
    Berichten
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Bij de familie De Keersmaecker, in de Marcottedreef? Sax is een redelijk goeie maat van me, maar ik ben niet geweest helaasch.
    haha jah daar !

    ik woon in de middendreef ( moeder) en in de kasteeldreef ( vader) !

    het was echt heel vet dat free podium ! Ik volg les bij de rockschool ( wel bij een leerkracht thuis ) ! En ik ben de eigenaars van Muziek&visie tegen gekomen bij het free podium ! week geleden ben ik ook daadwerkelijk gegaan en heb ik een paar Epiphone's getest ! vooral de custom spreekt me erg aan ! want met mijn goedkope squier verdien ik wel een beter gitaar er bij !

    sorry voor het off topic !
    Epiphone Les Paul Custom Vintage sunburst !
    Squier strat
    Roland cube 20X
    Boss Me-20

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Je heet toch niet toevallig "Hooft" met je achternaam, en hebt een broer ro(b)bert, die in Nederland studeert?

    excuses voor de offtopicheid!

    Inderdaad, muziek & visie zeker is uitchecken!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  8. #28
    Member
    Geregistreerd
    22 september 2008
    Locatie
    Kapellen
    Berichten
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Je heet toch niet toevallig "Hooft" met je achternaam, en hebt een broer ro(b)bert, die in Nederland studeert?

    excuses voor de offtopicheid!

    Inderdaad, muziek & visie zeker is uitchecken!
    meen je dit ? dat is mijn broer haha echt vet man
    Epiphone Les Paul Custom Vintage sunburst !
    Squier strat
    Roland cube 20X
    Boss Me-20

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top