Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 103
  1. #81

    Standaard

    Hehe.

    Ik heb in tussengelegen 5 jaar denk ik 3 jaar niet gespeeld en 4 jaar niet gezocht, dus het valt allemaal nog mee

    En eigenlijk heb ik geen idee hoe lang ik zal moeten wachten totdat de D-42 bereikbaar is, we'll see.

  2. #82

    Standaard

    Besloten voor nu een Martin HD-28 te kopen en over een jaar weer eens te kijken hoe dicht ik bij de D-42 ben gekomen qua spaarpot. Erg blij de knoop voor de HD28 doorgehakt te hebben en dat is een enorme upgrade, maar ik MOET die D-42 hebben. Voor nu: me happy, Crafter D7 gaat op het nieuwjaarsvuur denk ik

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Standaard

    Als je zeker weet dat je een D-42 wil zou ik denk ik nu geen HD-28 kopen, je schrijft er behoorlijk op af, een beetje twee stappen voorwaarts één stap terug.
    Een dikke streep is ook een lijn.

  4. #84

    Standaard

    Maar wel NU een gitaar, wil niet langer wachten. Bovendien zal afschrijven wel meevallen denk/hoop ik, met inruil enzo.
    Laatst gewijzigd door reMC; 25 december 2013 om 12:38

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Dat gaat heel erg tegenvallen. Beste optie is tweedehands.
    ALLES IS VERKOCHT!

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Er staat er nu 1 op MP, die is al 1000 afgewaardeerd en dat zal ws oplopen tot 1250 oid.. Breng daar een bod op uit, zouk zeggen.. Ben je goedkoper uit en komt je D42 sneller dichterbij..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  7. #87

    Standaard

    Bedankt voor het meedenken (allen), maar dat is een D-28 en die vind ik niet goed genoeg..

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reMC Bekijk bericht
    Bedankt voor het meedenken (allen), maar dat is een D-28 en die vind ik niet goed genoeg..
    En eigenlijk die HD28 ook niet, want je wil een d42 en gaat dan alsnog die 1250 euri afschrijven.. Begrijp me niet verkeerd, maar waarom geen genoegen nemen met een gitaar van rond je oorspronkelijke budget, minder inleveren, minder afschrijven en je droomgitaar sneller in bezit hebben? Lijkt me een luxeprobleem, merkgeilheid en een kwestie van een beetje geduld hebben. En dat een andere gitaar van bijv. Eastman, blueridge, L'arrivee minder zou zijn, omdat er geen Martin opstaat.. Ik weet 't niet..

    Maar goed, het is jouw geld en als jij dat zo de rivier in wil gooien, prima.. Dat gezegd hebbende, ik heb een keer op een D42 mogen spelen en ik snap je wel..
    Laatst gewijzigd door Rizz; 25 december 2013 om 13:12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  9. #89

    Standaard

    Ik ga geen 1250 afschrijven, geloof me

    That said, ja, ik gooi wat geld weg maar soms is impuls gewoon leuk en daardoor goed.

  10. #90

    Standaard

    De kop-in-het-zand-tactiek wil ook nog wel eens helpen. Gewoon doen alsof die D-42 helemaal niet bestaat. Zolang je nooit op zulke gitaren speelt, weet je ook niet wat je mist.

    Toen ik mijn D16GT kocht, stond ik op een meter afstand van een D-28. Ik kon de drang niet weerstaan, maar heb de gitaar na twee akkoorden teruggegeven. Snel terugzetten, anders was ik ermee naar de kassa gelopen. Als ik op zulke gitaren speel, kan ik niet meer met een fijn gevoel op mijn eigen gitaren spelen.

    Die D-28 was wel machtig, maar ik vond het geen prijsverschil van pakweg €500/600,- waard.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top