Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 83
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    639

    Standaard

    nou weet ik nog steeds niet wat een slo of een sloclone is...

    slo = soldano??

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
    nou weet ik nog steeds niet wat een slo of een sloclone is...

    slo = soldano??
    SLO = Soldano SLO100 (de officiele versie gemaakt door de fabrikant Soldano)
    SLOclone = De befaamde SLO kopie van de SLO100. Te vinden op: http://sloclone.yesterdaysrevolt.com/

    Even een vraagje aan de TS, krijg je dat bordje zo met alle componenten erop gesoldeerd? Of heb je de foto genomen nadat je alles erop gesoldeerd hebt?

    Leuk projectje moet ik zeggen, ik ga binnenkort ook aan zoiets beginnen.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus
    SLO = Soldano SLO100 (de officiele versie gemaakt door de fabrikant Soldano)
    SLOclone = De befaamde SLO kopie van de SLO100. Te vinden op: http://sloclone.yesterdaysrevolt.com/

    Even een vraagje aan de TS, krijg je dat bordje zo met alle componenten erop gesoldeerd? Of heb je de foto genomen nadat je alles erop gesoldeerd hebt?

    Leuk projectje moet ik zeggen, ik ga binnenkort ook aan zoiets beginnen.
    Aha, kijk eens aan, dát is informatie.
    Maar is die sloclone ook makkelijk te maken dan?

    Zo ja, zijn daar ook kits van verkrijgbaar, of moet je die zelf even samenstellen?

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    1 september 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus
    Even een vraagje aan de TS, krijg je dat bordje zo met alle componenten erop gesoldeerd? Of heb je de foto genomen nadat je alles erop gesoldeerd hebt?
    Nee je krijgt een grote zak componenten en een paar bordjes, waarmee je je kan uitleven
    Evenzo voor de footswitch kit: Die bestaat uit onderdelen om 4 boardjes te maken: een voeding (om van de ~20V AC van de powertrafo een redelijk nette 12V DC te maken), een plugboardje waar de footswitch ingedouwd wordt en 2 bordjes met een switch die je op het frontpanel kan schroeven.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maarschalk
    Nee je krijgt een grote zak componenten en een paar bordjes, waarmee je je kan uitleven
    Evenzo voor de footswitch kit: Die bestaat uit onderdelen om 4 boardjes te maken: een voeding (om van de ~20V AC van de powertrafo een redelijk nette 12V DC te maken), een plugboardje waar de footswitch ingedouwd wordt en 2 bordjes met een switch die je op het frontpanel kan schroeven.
    Ahzo, dan had ik het toch goed Maar wat is jouw soldeer niveau als ik vragen mag, ik wil namelijk ook aan ditzelfde bouwpakket beginnen. Maar ik twijfel toch of mijn soldeertechnieken goed zijn. PCB's lukken wel, maar zodra ik met draadjes begin te kloten wordt het wat rommelig.

    Aha, kijk eens aan, dát is informatie.
    Maar is die sloclone ook makkelijk te maken dan?

    Zo ja, zijn daar ook kits van verkrijgbaar, of moet je die zelf even samenstellen?
    Eigenlijk is het offtopic en mag het niet, maar ik zal toch je vraag even beantwoorden (selecteer hieronder):

    Van de SLOclone bestaan voornamelijk alleen schema's die op het bovenstaande forum te krijgen zijn.
    Maar op dat forum kun je echt complete pcb schema's/lijsten voor onderdelen/schema's vinden en nog veel meer. De hele versterker staat er echt zo goed uitgewerkt, maar je zal zelf echt alles los moeten kopen.

    Voor de behuizing heb je bepaalde bedrijven die je op dat forum kan vinden, en er zit ook een gast (particulier) die zelf PCB bordjes maakt en die je kan bestellen bij hem.

    De support op het forum is goed, en er zitten daar heel wat slimme gasten. Maar als eerste project kan het moeilijk zijn omdat er niet echt een stap voor stap handleiding is.
    Laatst gewijzigd door Arvoitus; 1 oktober 2008 om 17:59

  6. #26
    Member
    Geregistreerd
    1 september 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    52

    Standaard

    Zo, weer ff bezig geweest, man man wat een werk om die draadjes mooi netjes te krijgen!!





    Komen die spelletjes toch nog van pas, de perfecte ondersteuning

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    Netjes hoor!

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Driehuis
    Berichten
    1.060

    Standaard

    Ziet er netjes uit, en inderdaad kost het aardig wat tijd om de draden netjes te routen. Is het nog gelukt met je footswitch optie?
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

  9. #29
    Member
    Geregistreerd
    1 september 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    52

    Standaard

    Met die footswitch optie is het denk ik gelukt, bedankt nog voor je reactie. Net ff in dat topic gepost wat ik gedaan heb. (hiero dus: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...58#post1832058)

  10. #30

    Standaard

    Hey Johan,

    nooit geweten dat je hier ook zat! Leuk project, en veel succes d'r mee! Ik kom hem wel een keertje beluisteren als ik weer in Grunn ben!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top