Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    17

    Standaard DAM Meathead gebruikers?

    Wie gebruikt dit fuzz pedaal? En wat zijn je ervaringen hiermee?

    Ik kan aan een exemplaar komen, vandaar.
    Lay your head down child
    I won't let the boogeyman come
    Count the bodies like sheep
    To the rhythm of the war drums

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Tja, heeft maar één knop die het geluid tegelijkertijd meer gain, volume en bas geeft als je hem naar rechts draait. Werkt het beste in een reeds (licht) overstuurde buizenamp. Ze worden veel gebruikt in de stoner en doom scene. Ze worden niet zo veel gemaakt, en degene die gemaakt worden zijn vaak snel verkocht. Ik denk daarom dat er hier weinig/geen mensen die het ding gebruikt hebben. Als je er aan eentje kunt komen voor een acceptabele prijs en je speelt ergens in de richting van de eerdergenoemde muziekstijlen zou ik zeggen probeer het gewoon en vertel het ons. Mocht het niks zijn kun je hem waarschijnlijk zonder (al te veel) verlies weer doorverkopen.
    Kijk ook eens op het forum van stonerrock.com, daar is redelijk wat geschreven over het apparaat.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2004
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    1.398

    Standaard

    Ik heb een gewone en een Deluxe Meathead gehad (eigenlijk een Fleshhead & een Deluxe, maar goed). De gewone werkt absoluut niet op een vuile versterker. De Deluxe beter maar nog steeds niet goed. Het zijn superpedalen, maar vooral de gewone is niet bepaald subtiel te noemen...
    De Sonic Titan heb ik ook & dat vind ik z'n beste pedaal (ik heb er nog maar 3 gehad weliswaar) maar da's geen fuzz hé...
    Als je de gewone Meathead rond de 150 kan kopen, kan je 'm weer kwijt voor dezelfde prijs.
    www.gearspot.be
    [TK] EMG SSS-set 110€
    [TK] Subdecay Noise Box 120€ & Malekko Echo 150€
    [TK] Regal 225€ & Stella 250€ parlors

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top