Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik heb zelf de Carl Martin Surf Trem. Ik vond de tremolo in mijn ex AC 15 lekkerder (lees; warmer) maar deze is ook best warm. Ik heb toen ik hem kocht (1,5 jaar geleden) tussen 3 getest. De EHX Pulsar, deze en nog een andere (weet ik niet meer). En vond deze de lekkerste.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Locatie
    Mortsel, Belgie
    Berichten
    792

    Standaard

    Ik heb die BYOC Tremelo (zonder schakelklik). Vind dit het beste pedal van BYOC reeks.

  3. #13
    vinni
    Guest

    Standaard

    Hee Roland,

    Tja...ik vermoed dat er toch iets kapot was met mijn BYOC Tremolo.
    Ga'm waarschijnlijk toch weer bouwen.....dan wel met de trimpot voor het volume extern.

    Vind het na alle genoemde tests met andere trems nog steeds de best klinkende.

    Vinni

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RolandT
    Ik heb die BYOC Tremelo (zonder schakelklik). Vind dit het beste pedal van BYOC reeks.
    idd goed ding,

    met de chorus van Peter Heijnen (lang verhaal) heb ik me toch ook behoorlijk lang zoet gehouden. Erg prettig!
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Locatie
    Mortsel, Belgie
    Berichten
    792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinni
    dan wel met de trimpot voor het volume extern.
    Heb die bewust vanbinnen gehouden, eens dat je die goed zet hoef je daar niet meer aan te draaien. Hoe minder knoppen hoe minder ik de neiging heb om er aan te draaien. Ik speel nu enkel met gitaar->tremelo->een kanaal amp (met spring reverb).

  6. #16

    Standaard

    Ik heb zelf de Cool Cat Tremelo van Danelectro, en die vind ik ook erg goed klinken, bovendien kost hij erg weinig, leuk pedaaltje voor erbij (of om er twee van te kopen: 1 langzaam en licht, 1 snel en hard, samen voor leuke ritmische patronen ). Geeft wel een lichte volume boost, maar ik ervaar dat niet als storend. Nadell: knopjes zijn niet zo heel makkelijk te bereiken.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2004
    Locatie
    zwijndrecht
    Berichten
    2.009

    Standaard

    Probeer ook eens een semaphore van catalinbread.. Denk aan REM achtige trems..

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 juni 2005
    Locatie
    Below sealevel
    Berichten
    1.079

    Standaard

    Ik heb de voodoo lab tremolo, die is gewoon erg prettig.

    Geen tonesuck, volume control (ideaal) en simpel in te stellen.

    En natuurlijk het belangrijkste: hij klinkt gewoon erg lekker.

    Ik heb eerst de Dunlop TS-1 gehad, die was ook best fijn, maar veel tonesuck en moeilijk instelbaar
    Voodoo Lab Tremolo te koop

    Interesse stuur een pm-tje

  9. #19

    Standaard

    Ik heb er teveel gemaakt maar kom bijna altijd weer terug op mn Tremulus Lune; gewoon een extreem lekkere tremolo, super in te stellen en in mijn ogen geen minpunten.
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vidar
    Ik heb zelf de Cool Cat Tremelo van Danelectro, en die vind ik ook erg goed klinken, bovendien kost hij erg weinig, leuk pedaaltje voor erbij (of om er twee van te kopen: 1 langzaam en licht, 1 snel en hard, samen voor leuke ritmische patronen ). Geeft wel een lichte volume boost, maar ik ervaar dat niet als storend. Nadell: knopjes zijn niet zo heel makkelijk te bereiken.
    Ik heb die ook maar ben er nog steeds niet echt gelukkig mee. Als je het effect aanzet, verandert je gitaargeluid te veel mee ipv dat je ooqrspronkelijke geluid 'getremoloed' word. Door de geluidsverandering is naar mijn eigen smaak eigenlijk alleen de hard tremolo echt bruikbaar.

    Wordt het dan toch de byoc? Welja, dan heb ik die eindelijk ook...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top