Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    ik ga helaasch niet, geen geld enzo.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Helden
    Berichten
    2.720

    Standaard

    Ik vond het wel leuk Leuke bands gezien ook veel onbekende en de ligging paste er ook wel bij. Maar de muziek over het algemeen is niet echt mijn ding.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    was het druk? nog steeds Heineken? klokgebouw is echt een gave locatie. ben er regelmatig aan het werk. het architectenbureau van een van mijn begeleiders van project zit ook in het klokgebouw.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Yup, behoorlijk druk en vreemd genoeg Heineken inderdaad, maargoed van die festivalpils proef je het verschil toch minder goed. Ik ben helaas niet de hele avond kunnen blijven, maar het was absoluut gezellig! En wat ik gezien heb was toch behoorlijk divers.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Helden
    Berichten
    2.720

    Standaard

    Heb gehoord van iemand dat Black Label society eerst niet wouden spelen, omdat het podium te klein was en omdat het eten niet goed was.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2002
    Locatie
    Wormerveer
    Berichten
    3.163

    Standaard

    Vond Black Label overigens niet de beste band, maar de Bellrays:-)
    PPS speelde trwns ook loeistrak.
    Entombed was ook leuk om te zien. Sunnpimp: gitarist had een lekker geluid. Eerste keer dat ik een Sunn versterker (live) hoorde.
    The Butcher: speelde toen ik binnen kwam...hard, lekker.
    In de kleinste zaal ook nog wat leuke dingen gezien: Los Putas (ofzoiets?) en die country achtige band met viool. Wel jammer dat GBH moest afzeggen.
    Was de eerste keer dat ik naar Speedfest ben geweest en zeer geslaagd.

  7. #27

    Standaard

    jammer dat GBH er niet bij was, weet iemand waarom die er niet waren?
    Ik vond de klingonz het leukste, CLOWNZZZ
    BLS heb ik nu al een aantal keren gezien, dit was beter als de vorige keer dat ik ze zag (2006 (of was het nou 2005 ?) in 013. Daar was het niet goed in iedergeval.

    Tsja, Zakk & co zijn nu eenmaal veeleisend, dus als er niet aan de voorwaarden wordt voldaan, dan kan ik me voorstellen dat dit gevolgen heeft. Ze zijn daar niet de enige in.
    Toch goed dat ze wel speelde, want anders was de tent denk ik wel afgebroken...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top