Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Fretloze Hohner

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Op 2003-03-03 22:17, schreef basswasp:
    ...weer zo'n gitarist die voor 'zijn' bassist hier iets komt vragen...
    Even voor je informatie, m'n pa verkoopt die bassen zodat ik geld heb om een jazzbass te kopen voor mezelf. Wil zelf dus ook gaan bassen.

    Edit: oh ja, dank jullie voor de reacties. Ik zal eens zoeken op HC.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sash op 2003-03-04 17:07 ]</font>

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    woehope weer een fellow bassist!
    Trouwens het is niet "heren" bassisten..volgens mij zijn er ook dames, las ik ergens...Meld je ff dames als je erbent anders kunnen we weer gewoon lekker macho meiden afzeiken :wink:

    Owkee on-topic..is die bas shortscale, de neck lijkt zo kort..kan door de hoek van de pic komen. Ik schat een waarde van 400-500€, de staat lijkt wel owkee, als moet je bij een fretless extra opletten op het fret(loze)board.
    Welke jazz ga je kopen voor jezelf Sash??

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bassopotmus op 2003-03-04 19:11 ]</font>

  3. #13
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Op 2003-03-04 17:06, schreef sash:
    Op 2003-03-03 22:17, schreef basswasp:
    ...weer zo'n gitarist die voor 'zijn' bassist hier iets komt vragen...
    Even voor je informatie, m'n pa verkoopt die bassen zodat ik geld heb om een jazzbass te kopen voor mezelf. Wil zelf dus ook gaan bassen.

    Edit: oh ja, dank jullie voor de reacties. Ik zal eens zoeken op HC.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sash op 2003-03-04 17:07 ]</font>
    Da's mooi :smile:
    Weer een bassist erbij :smile:

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Op 2003-03-04 19:08, schreef bassopotmus:
    woehope weer een fellow bassist!
    Trouwens het is niet "heren" bassisten..volgens mij zijn er ook dames, las ik ergens...Meld je ff dames als je erbent anders kunnen we weer gewoon lekker macho meiden afzeiken :wink:

    Owkee on-topic..is die bas shortscale, de neck lijkt zo kort..kan door de hoek van de pic komen. Ik schat een waarde van 400-500€, de staat lijkt wel owkee, als moet je bij een fretless extra opletten op het fret(loze)board.
    Welke jazz ga je kopen voor jezelf Sash??

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bassopotmus op 2003-03-04 19:11 ]</font>
    Ik ga op zoek naar een 2e hands 60's RI mex of jap. Vind ze er te gek uitzien die dingen en ik vind ze erg lekkere halzen hebben. Mocht ik er niet in slagen om een 60's RI te vinden ga ik voor een standard mex in sunburst en voeg ik daar een aantal cosmetische 60's dingen aan toe :smile:

    De Hohner is niet short scale, hij is gewoon 34". Zal wel komen door de foto's. Fretboard is in goede staat, zitten kleine groefjes in van de snaren, maar dat is begrijpelijk.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Hey cool ook al in de '60 RI, me2. Ik ga em waarschijnlijk kopen..zo rond zomervakantie, kijk ook eens naar de Geddy Lee bass, ook veel waar voor je geld, owkee looks mishcien net wat minder, dat zwarte

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Ja die is idd ook cool, alleen dat zwart vind ik niet echt mooi. Sunburst blijft toch cooler :grin:

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sash op 2003-03-06 16:59 ]</font>

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2006
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    498

    Standaard

    btje dood intussen, maar ik vroeg me af wat zo'n hohner nou nieuw waard was, of 2dehands, weet ik wat ik ongeveer moet bieden op marktplaats
    (ook fretless)
    Gomez UK-10 Ukulele :P
    'Jamboree' (El Cheapo) Spaanse Gitaar
    Cort Curbow 4FL
    Farida Precision Bass
    Squier Deluxe Hot Rails Stratocaster
    Digitech Hot Head
    Dunlop Crybaby Bass
    Behringer Mic100 (Preamp)
    Behringer EQ700 (Prima feedback buster, als ik akoestische instrumenten versterk)
    Ibanez SW25
    Fender '57 Mini Twin Amp

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top