Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    den haag
    Berichten
    649

    Standaard

    Beste dames,

    Gister in rockpalace (don't ask) heb ik de J9 van washburn uitgeprobeerd Euro 795,-. Ik dacht, laat ik eens een hollowbody gitaartje uitproberen. Ik had (zoals gewoonlijk) niet veel tijd dus ik speelde alleen clean via en hotrod fender (coole amp).. http://www.washburn.com/products/guitar/j9.shtm

    Ik had een witte (staat dat z alleen zwart hebben maar ik had een mooie witte)

    Het eerste wat mij opviel was een dikke volle bassige maar mooie geluid vooral voor jazz en blues.. Mijn speeltechniek moest ik ook een beetje aanpassen bijvoorbeeld met bends. Je denkt een hele noot te benden maar dat blijkt max een halve te gaan vanwege de brug!! Hals was erg lekker en een beetje te vergelijken met een LP. Mooie inlays en verder oogde de gitaar ook wel mooi.. Ik vond partijen die ik normaal op een strat speel heel anders gekleurd via die washburn wat me inspiratie opwekte en ook aangenaam verraste .. uit een blade strat kun je onwijs warme jazzy sounds krijgen maar een hollowbody brengt de karakteristieke jazzy sound beter naar voren en dit verschil is goed te horen op de onderste drie snaren.. Verder heb ik niet lang genoeg erop gespeeld maar de saga word wel voortgezet!!

    Al met al heeft de washburn op mij een goede indruk gemaakt en ben ik een interessante ervaring rijker.. Zodra ik happy ben qua financiën dan wil ik best serieus kijken voor een hollowbody van een eurotje of 800,-

    greetz


    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shay op 2003-03-02 16:58 ]</font>

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    leiderdorp
    Berichten
    2.302

    Standaard

    wat liggen die snaren vaag over de brug heen, die hoge e staat helemaal scheef

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top