Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 127
  1. #11

    Standaard

    BLEEP,

    Met een beetje googlen is het me dan geluk uw plaatje te plaatsen. Zie hier Het meisje met de gitaar van Vermeer:

    http://i471.photobucket.com/albums/r...eer_guitar.jpg

    Bij mij roept het toch direct de vraag op naar wie zij luistert. Wie bevindt zich in de ongeziene hoek van dit schilderij naar wie zij kijkt?

    OK. Dit is dus mijn kijk. Wat was dan de reden dat deze afbeelding geplaatst zou worden?
    Laatst gewijzigd door Cathy; 5 september 2008 om 13:35

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2008
    Locatie
    Brugge, deel van een pretpark op de grens van Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk
    Berichten
    1.472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cathy
    Zie hier Het meisje met de gitaar van Vermeer:

    Hé, dat is de gitaar die Javaca aan het nabouwen is/was(?).
    When in Doubt, Fuck it.
    When not in Doubt... get in Doubt!

    Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.

  3. #13

    Standaard

    northernlake

    Mijn ding is het niet per se, maar ik vind het wel mooi om te zien dat gitararen op die manier door kunstenaars worden gebruikt.

    Lijkt me toch leuk om een uitdaging aan te gaan. Ik zal niet gauw een gitaar bewerken en toch is het meerdere keren in me op gekomen om het toch te doen. Ik zal een poging ondernemen


    Stel:
    Je krijgt een prachtig aanbod van een gitaarbouwer. Hij biedt je een gitaar aan welke je vervolgens zelf van een persoonlijke toevoeging zou mogen voorzien. Een vooruitgang op de huidige gitaar. Lijkt me een buitenkansje. Liever zou je het zonder hebben maar dan gaat de deal niet door.
    Wat gaat er met de gitaar gebeuren, zodat je jezelf niet te kort zou doen.
    Welke soort gitaar en welke soort bewerking is dan tolerabel. Wie mag je ontwerp gaan uitvoeren. Waar zou je mee op een podium kunnen/willen verschijnen.



    Pais
    Ik hou ook niet zo van het uiterlijk van een gitaar opsmurken. Ik vind het bijna zonde van de gitaar.

    Dus mijn idee - flink opschuren, een nieuw blank lakje, en spelen maar


    Voor iemand die bereid is gitaren in te ruilen moet dit toch een pracht van een deal zijn... Ja, je kunt de gitaar altijd weer opschuren en een blank lakje geven maar eerst moet er een serieus ontwerp komen. Ook voor het flamingospel zijn er prachtige niet zo angstaanjagende oplossingen te bedenken.

    Ik heb uit andere topics begrepen dat er een behoorlijk aantal onder jullie niet bang zijn je ook uit te drukken op papier.

    Ik daag jullie uit je 'gitaar' persoonlijk te maken. Passend bij je eigen stijl en wezen. Kost nagenoeg niets. Lijkt me leuk om te zien...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Music

    Origineel gepost door Cathy:Ook voor het flamingospel zijn er prachtige niet zo angstaanjagende oplossingen te bedenken.
    Daar gaan we weer....................

    HET IS FLAMENCO!
    EEN FLAMINGO IS EEN VOGEL DIE OP EEN POOT IN HET WATER MET Z`N KOP ONDERSTEBOVEN GARNALEN STAAT TE SLOBBEREN.
    Een dikke streep is ook een lijn.

  5. #15
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --=HANS=--
    Daar gaan we weer....................

    HET IS FLAMENCO!
    EEN FLAMINGO IS EEN VOGEL DIE OP EEN POOT IN HET WATER MET Z`N KOP ONDERSTEBOVEN GARNALEN STAAT TE SLOBBEREN.
    Two minds, one thought!

    GOLDMEMBER

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --=HANS=--
    Daar gaan we weer....................

    HET IS FLAMENCO!
    EEN FLAMINGO IS EEN VOGEL DIE OP EEN POOT IN HET WATER MET Z`N KOP ONDERSTEBOVEN GARNALEN STAAT TE SLOBBEREN.
    Niet altijd. 100% pure flamingo
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Talking

    Een dikke streep is ook een lijn.

  8. #18

    Standaard

    Mijn nederige excuses. Een misslag op het toetsenbord. Dank u voor de terechte correctie. Gelukkig bent u geen computer en bemerkte u het verschil.

    Was dat tegen een zeer been. Was niet zo bedoeld. Sorry. Ik heb zeer veel respect voor de Flaminco.

    Na jullie mening over de buitenkant (de woorden) ben ik benieuwd naar jullie mening over de inhoud van mijn post.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cathy
    Was dat tegen een zeer been. Was niet zo bedoeld. Sorry. Ik heb zeer veel respect voor de Flaminco.
    Flamenco...
    Music is expression

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cathy
    Na jullie mening over de buitenkant (de woorden) ben ik benieuwd naar jullie mening over de inhoud van mijn post.
    Sorry, de inhoud was me ook niet geheel duidelijk. Eerlijk gezegd kon ik er geen touw aan vastknopen.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top