Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Welkom.

    Ik denk dat het nonsens is om een cube te halen als je een line 6 spider hebt. Het zijn allebei modelling versterkers, dus ik zou zeggen speel nog even met dit ding door en spaar voor een duurdere versterker waar je dan echt iets aan hebt.
    Axes:
    PRS Tremonti SE/Ibanez SA120/VIG Eruption /Tanglewood TW28

    Amp:
    Randall RG75 G3/Blackstar HT5 halfstack/Epiphone valve jr

    Effects:
    Boss ME20/Boss micro BR/Line 6 Pocketpod

    Pedalboard(pedaltrain):
    Hardwire Tuner-->Crybaby Wah-->Vox Satchurator-->Ibanez TS7-->EHX Electric mistress--> Boss MT2

  2. #12

    Standaard

    waarschijnlijk ben je niet tevreden over het geluid doordat je gewoonweg nog niet zo goed speelt, de meeste tone zit namelijk in de vingers, een line 6 spider 30 is een redelijk goede versterker en een marshall valvestate zal echt niet zo een veel beter geluid geven, zonde van je geld dus, spaar gewoon door voor een mooie buizenamp en leer in die tussentijd je amp goed kennen en je speeltechniek te verbeteren.

    tegen de tijd dat je alles goed onder controle hebt weet je ook precies wat je uit een versterker voor geluid wil.

    groeten, pannekoek
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    222

    Standaard

    Welkom. Als ik jou was ik had ook een spider III zou ik iig geen cube halen niet omdat dit geen goede versterker is maar omdat je er dan niet heel veel vooruit op gaat. Als je een nieuwe versterker wil kan ik je aanraden eerst eens naar een gitaarwinkel te gaan en van alles te testen en daarna eens een beslissing te maken.

    Edit er waren mij wat mensen voor geloof ik.
    Gitaarproject Les Paul Bigsby:
    -Topic
    -Site

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top