Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 116
  1. #21
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Doet ie het ook op EHX pedalen waar een mannetje in moet? Zie geen verloopjes daarvoor.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
    Doet ie het ook op EHX pedalen waar een mannetje in moet? Zie geen verloopjes daarvoor.
    Die kan je natuurlijk altijd gewoon los kopen, bijvoorbeel die van one-spot, of zelf maken.

  3. #23
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Die kan je natuurlijk altijd gewoon los kopen, bijvoorbeel die van one-spot, of zelf maken.
    Ja, maar dat is kut. Lever die er dan ook gelijk bij. Ik snap het echt niet, zodra je een EHXje hebt of een RAT of wat dan ook kan het allemaal niet meer normaal.

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    16 juni 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    80

    Standaard

    Op het plaatje is volgens mij wel 1 kabeltje te zien met een mannetje aan de kabel. Sowieso vind ik dat je voor deze prijs weinig eisen kunt stellen

    Nielsje, voor mij zou het sowieso een toevoeging zijn op een Pedal Power, het lijkt me een hele mooie aanvulling. Jouw schatting maakt hem 1,5 cm lager dan een Pedal Power (wat mijn referentie-hoogte is zeg maar), en hoewel ik denk dat die schatting wat aan de lage kant is, moet het dan wel lukken lijkt me..

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ponq
    Wel maar 500mA beschikbaar verdeeld over de 9V outputs. Is opzich genoeg als je alleen analoge pedalen hebt. 1 digitaal pedaal (delay?) en gaat al krap worden.
    Zou het niet gewoon 500 Ma per uitgang zijn?
    Het staat er een beetje onduidelijk op die website van Thomann. 500 Ma in totaalvoor allle uitgangen lijkt me namelijk erg weinig.
    The only knob that matters on an amp is the louder knob

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
    Ja, maar dat is kut. Lever die er dan ook gelijk bij. Ik snap het echt niet, zodra je een EHXje hebt of een RAT of wat dan ook kan het allemaal niet meer normaal.
    Je zou je natuurlijk ook eens een keertje kunnen afvragen wanneer EHX etc eens normale DC inputs gaan inbouwen . Ik vind juist dat zíj zich wel eens mogen aanpassen aan de standaard (wat ze overigens ook doen met de Nano serie, nu de rest nog!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amp
    Jouw schatting maakt hem 1,5 cm lager dan een Pedal Power (wat mijn referentie-hoogte is zeg maar), en hoewel ik denk dat die schatting wat aan de lage kant is, moet het dan wel lukken lijkt me..
    Mwoah, ik vind m'n schatting redelijk reëel, wellict gaat 'ie naar de 40 mm toe, maar als je naar de verhouding kijkt van het inbouwdeel voor de stekker, dan zit ik er denk ik niet ver naast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianMay
    Zou het niet gewoon 500 Ma per uitgang zijn?
    Het staat er een beetje onduidelijk op die website van Thomann. 500 Ma in totaalvoor allle uitgangen lijkt me namelijk erg weinig.
    nee, het is 500 mA, waarom?

    Nou, inwendig is het gewoon een daisychain. En 500 voor alle uitgangen is redelijk normaal, de meeste boss adapters leveren namelijk minder. Als het 500 mA per uitgang was, had ik hem allang gekocht! Ter referentie: een Godlyke/onespot levert 1700 mA.

    Bovendien, als je zegt dat iets 'per uitgang' is, dan refereer je volgens mij automatisch naar een voeding met geïsoleerde uitgangen.
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 7 september 2008 om 15:56

  7. #27
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Je zou je natuurlijk ook eens een keertje kunnen afvragen wanneer EHX etc eens normale DC inputs gaan inbouwen . Ik vind juist dat zíj zich wel eens mogen aanpassen aan de standaard (wat ze overigens ook doen met de Nano serie, nu de rest nog!)

    Ja, maar als je zoals ik nou eenmaal gecharmeerd bent van vintage meuk is daar weinig meer aan te doen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2007
    Locatie
    koudekerk ad rijn
    Berichten
    450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianMay
    Zou het niet gewoon 500 Ma per uitgang zijn?
    Het staat er een beetje onduidelijk op die website van Thomann. 500 Ma in totaalvoor allle uitgangen lijkt me namelijk erg weinig.
    Staat op een van de afdeeldingen een bijschrift tussen haakjes op de voeding zelf, namelijk (Max. combined current for all 9V DC outputs: 500mA).
    Houd dus in dat het idd gewoon een soort daisychain is aan de binnen kant.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Ik heb hem thuis, werkt goed, en ik heb geen mega pedalenbord, gewoon ABY noisegate en een tubescreamer. Ik kan zelfs mijn boss me30 er nog bij hangen zonder over de 500mA te gaan, maar die gebruik ik bijna nooit. Al mijn gitaarspul ligt bij mijn vader thuis, en daar ben ik momenteel niet, maar ik ben aan het schatten hoe hoog hij is, want dat wilde iemand hier toch weten hè? Ik schat 5 centimeter.
    Ik denk trouwens dat er wel zo een mannelijk kabeltje bij zit (maar heb dat zelf niet nodig dus niet heel hard op gelet).

  10. #30

    Standaard

    IS het een metalen behuizing?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top