Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 116
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban
    Hey ponq, ik zou het volgende willen aansluiten: mijn tubescreamer, een noisegate, en mijn AB/Y splitter. En misschien is de toekomst nog iets meer, maar niet voor direct. Zou dat mogelijk zijn?
    TS no problemo (15-30mA gok ik)
    A/B is Ledjes + Trafo's, + IC. Dat zit denk ik onder de 50 mA.
    Noisegate... welke?

    Meestal kan je het verbruik wel online vinden. Maar goed, je hebt nog zo'n 400mA over, dus het gaat wel lukken

    Je hebt een multimeter liggen toch? Dan kan je zo het verbuik ff meten (=weten).

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ponq
    TS no problemo (15-30mA gok ik)
    A/B is Ledjes + Trafo's, + IC. Dat zit denk ik onder de 50 mA.
    Noisegate... welke?

    Meestal kan je het verbruik wel online vinden. Maar goed, je hebt nog zo'n 400mA over, dus het gaat wel lukken

    Je hebt een multimeter liggen toch? Dan kan je zo het verbuik ff meten (=weten).
    Had ik nog niet bij nagedacht, heb eigenlijk nog nooit stroom gemeten met dat ding . Altijd spanning of weerstand (of capaciteit).
    Het is een cheapo behringer noisegate. (Heb hem laatst trouwens een opengedraaid en wat gutshots gemaakt, zal binnenkort eens posten, zag er niet zo slecht uit.)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    volgens de handleding van dat pedaal: 30mA.

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  4. #14

    Standaard

    Zal ik dan maar de eerste zijn die even de opmerking plaatst dat:

    "Dit wel eens een regelrechte clone zou kunnen zijn van een T-rex Fueltank!"


    edit: Desalniettemin komt het bijster originele ding wél met alle benodigde kabels en is de prijs op z'n minst 'rete-scherp' te noemen.
    Ben benieuwd hoe hij het houdt t.o.v. een one-spot achtige. Dergelijke kastjes zijn altijd wel handig.
    De goedkoopste voeding met geïsoleerde uitgangen is op het moment de Cioks Schizophrenic volgens mij.
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 31 augustus 2008 om 14:34

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ponq
    volgens de handleding van dat pedaal: 30mA.
    Super dan, ik heb ook nog een boss ME-30 liggen, maar die gebruik ik sowieso echt niet veel, en ik heb nog een voeding laatst bij musikding gekocht, kan ik ook nog altijd gebruiken.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    De goedkoopste voeding met geïsoleerde uitgangen is op het moment de Cioks Schizophrenic volgens mij.
    Wat voor prijs kan ik me daarbij voorstellen?

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban
    Wat voor prijs kan ik me daarbij voorstellen?
    Google is your friend, en anders wel Nederland Muziek:

    klikkerdeklik

    Wordt helaas wel zonder kabeltjes geleverd en niet alles past er op, vraag maar aan Rick .

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Google is your friend, en anders wel Nederland Muziek:

    klikkerdeklik

    Wordt helaas wel zonder kabeltjes geleverd en niet alles past er op, vraag maar aan Rick .
    Inderdaad had google wel kunnen proberen, maar ik ben aan het leren, en nogal in een luie mood, en we zijn hier toch om elkaar te helpen nietwaar. Bedankt

  9. #19
    Member
    Geregistreerd
    16 juni 2003
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    80

    Standaard

    Weet iemand hoe hoog dit ding is? Ik ben bezig met het in elkaar zetten van een pedalenkist, en dit zou een handige uitbreiding zijn, ALS ie niet te hoog is.. Op het plaatje bij Thomann ziet het er best lomp uit, en de maten staan er helaas niet bij..

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amp
    Weet iemand hoe hoog dit ding is? Ik ben bezig met het in elkaar zetten van een pedalenkist, en dit zou een handige uitbreiding zijn, ALS ie niet te hoog is.. Op het plaatje bij Thomann ziet het er best lomp uit, en de maten staan er helaas niet bij..
    Op dit plaatje zie je de zijkant:



    Het opmeten van een stekker verteld mij dat de deze zo'n 15 mm hoog is. Op de afbeelding is te zien dat de behuizing ongeveer 2 x zo hoog is, dus ga uit van zo'n 35 mm.

    500 mA is helaas erg weinig stroom die het ding kan leveren. De prijs ziet er prima uit voor de wat kleinere pedalboards, die geen pedalen hebben die geïsoleerde uitgangen behoeven.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top