Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 79 van 79
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Zo, ondertussen alweer een tijdje terug. Ik heb me best vermaakt, moet ik zeggen! Weer een paar nieuwe dingen gezien die de zelfbouwpassie weer doen oplaaien Een stuk of drie pedalen extra voor de pedalenbank!
    Mooie versterkers, leuke pedaaltjes en aardige mensen. De volgende keer kom ik weer!
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    Het was een erg fijne middag en avond. M Fingers is vanaf nu onze bassist!

    Qua DIY: geen nieuwe pedalen meer voor mij maar een amp! Eerst nog tijd zien te vinden om die Les Paul eindelijk te maken ...


    Auke, waar blijven de foto's?

    Edit: Bert K, waar was je?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    't was dolletjes! Eens het gezicht achter de naam kunnen zien, ook nog 3 mensen van een "bevriend belgisch forum" die langskwamen. Resultaat:

    Ponq/Auke z'n turbomegapedalboardding ziet er in IRL nog overweldigender uit dan het al is!

    Ben (offstage) heeft voor 50€ een 18W brulboeiversterker (all-tube) gemaakt!

    Valoosj z'n "Weird Science" modulationdoos maakt geluiden waarvan zelfs Sigur Ros zou zeggen: "nou, dit is wel een beetje te weirde shit hoor!"

    M.Kactus blijkt een geweldige & vrolijke kerel te zijn!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  4. #74

    Standaard

    Shit... En dat heb ik moeten missen
    Damn. Ik wacht al vol spanning tot de volgende meeting...
    It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    twas idd gezellig! Leuk om de mensen te zien/spreken en ook leuk om een hoop effecten + amps te horen.

    Hiero een verzameling foto's, zonder commentaar. Dat mogen jullie geven










    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    De foto met mij in een duikvlucht is uiteraard de beste
    Maar die jazzmaster heeft toch de meeste indruk gemaakt... Echt een supermasjien.

    Van de pedalen vond ik het verschil tussen de BSIAB2(opener) en de Box of Rock(zwaarder, meer compressed?) toch groter dan ik had gedacht na een korte vergelijking. Opmerkelijk voor een zogezegde kopie... Maar het gaat om een verschil in smaak en niet in kwaliteit.
    De D*A*M Sonic Titan was ook een heftig pedaal (bangelijk, hè Auke), waar ik ook wel wat mee zou kunnen. Erg zware overdrive, een soort losstaande eindtrap, als ik het goed begrepen heb. De May Queen deed het iets minder voor mij. Meer one-trick ?
    De Big Muff is echt wel een must, goed dat ik die al geetst heb klaarliggen! Ik had er nog nooit eentje gehoord tot mijn schaamte, maar nu komt hij er zeker.
    De Tremulus Lune zag er verbluffend uit in het echt, met het plexi randje, maar het geluid kon me minder overtuigen. Als tremolo zoek ik toch een subtieler/meer vintage geluid. Daar moet ik nog wat meer onderzoek in verrichten
    En de behuizingen die Ponq in Amerika besteld had, zullen er vast ook nog wel eens aankomen hiero. Leuke tip!

    Eindconclusie: Nu moet ik weer meer geld uitgeven. Ik was er net vanaf...
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    M Kactus mag me trouwens alles nog vertellen over de bouw van zijn pedaaltjes. Het jeukt ontzettend hard bij mij om ook aan zo iets te beginnen (zijn dat BYOC-pedalen?)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    M Kactus mag me trouwens alles nog vertellen over de bouw van zijn pedaaltjes. Het jeukt ontzettend hard bij mij om ook aan zo iets te beginnen (zijn dat BYOC-pedalen?)
    Oh, maar die van mij zijn niets anders dan die van Ponq of Valoosj, hoor. Ik ben wel begonnen bij BYOC(Build Your Own Clone), maar ook GeneralGuitarGadgets biedt beginnerspakketjes aan. Begin met zo'n pakketje, met een stap-voor-stap beschrijving en een grote userbase waar je je vragen kwijt kunt. Dat laatste kun je hier ook natuurlijk. Als het je aanspreekt, kun je altijd je goed inlezen. Meer is er in het begin niet nodig. Als je een boutique-handeltje wil opzetten moet je wel wat verder gaan, maar om het knutselniveau te behalen absoluut niet.
    Als je je hebt ingelezen en de basis een beetje snapt, kun je elk project dat op het internet te vinden is wel aan. En voor je het weet liggen er veel te veel pedalen voor je voeten!
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    En nu je mij toch elke week ziet kan je mij altijd om hulp vragen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top