Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 31 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 305
  1. #1

    Thumbs up Vox amp meeting 19 oktober Utrecht

    hey mensen ,
    Eigenlijk open ik dit nieuwe topic om te kijken of er naar mijn topic vox ac30 verschillen, animo is voor een vox meeting. Hoop er een stukje wijzer van te worden, zijn er hier nog meer mensen met dat zelfde idee??Ihope so.
    greetzzz robert

  2. #2

    Standaard

    vox meeting lijkt me leuk.
    ik doe mee.
    stel ter beschikking:
    ac15 TB
    ac30 TB
    kast met blue alnico's (stink wel nog steeds een beetje)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Lijkt me een leuk initiatief. Ik kan zelf een AC15CCX meenemen indien nodig!
    Vanwaar ben je ergens trouwens? We zouden het best ergens centraal houden.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb geen vox, maar zal zeker willen komen.
    Een ruimte is wel belangrijk om te hebben, dat bepaald voor een hoop mensen of ze geïnteresseerd zijn

  5. #5

    Thumbs up

    hey mensen ,
    Een ruimte als in een oefen ruimte? zou ik kunnen regelen. Of een cafe? zou ik kunnen regelen, maar ik weet verder niet hoe dat gaat met de meetings. Ik bedoel mijn broer heeft een kroeg, mijn band een oefenruimte. Dus jah een ruimte hmmmmmm leg uit mense wat voor soort ruimte is het beste ????
    Greetzzz robert

  6. #6

    Standaard

    Nou,

    het is heel simpel, je moet een ruimte hebben waar je ongestoord bezig kan gaan met de versterkers. Een oefenruimte is dan ideaal, deze zijn vaak geïsoleerd. In een kroeg moet je maar net terecht kunnen.

    Zorg ervoor dat je een plan hebt, wat er gaat gebeuren. Als iedereen z'n Vox neerpleurt, aansluit en gaat raggen, dan kom je nergens.

    Dus: 1 iemand die speelt, en op elke versterker ongeveer hetzelfde laat horen.
    Met een neutrale gitaar, of verschillende gitaren, alhoewel je dan wel bezig blijft met switchen.

    Je kan contact opnemen met Glacius, die heeft ooit een meeting opgezet in't midden van het land ,maar niet je pincode vertellen!

  7. #7

    Standaard

    gewoon een ruimte waar een stuk of wat mensen met versterkers te keer kunnen gaan. Dus enigszins geluiddicht of op een plek waar anderen er geen last van hebben. Verder moet er genoeg stroom zijn, en een koelkast vol drank.


    Ik doe ook mee trouwens.



    edit 1: Zo, bleef mijn computer even lekker hangen...... maar ik had kunnen weten dat Niels me voor zou zijn.

    edit 2: als je Glacius te pakken kijrgt wil ik hem ook graag even spreken!

  8. #8

    Standaard

    hey,
    Dus kunnen we dus kiezen uit een kroeg en een oefenruimte. Ik kan het allebeide realiseren, dus mensen roept u maar, en over hoe te werk te gaan die dag, we zouden in de kroeg er nog een jam sessie er tegen aan kunnen gooien.? ik bedoel de kroeg is van mijn broer, ik organiseer er 1 keer in de maand een blues sessie. Dus we zijn daar zeer welkom als ik het even goed doorspreek, een oefen ruimte hebben we ook dus jah.

    Plan van aanpak die dag, mensen kom maar met voorstellen hoor sta over al voor open.
    Niet geheel onbelangrijk,: De oefen ruimte is in Doetichen bij Arnhem. De kroeg zit in groesbeek, bij nijmegen. Op maandagen is de kroeg gesloten en tover in het daar ook om tot oefenruimte. dit ter info


    edit: maar het mag van mij ook heel ergens anders hoor

    greetzzz robert
    Citaat:
    Origineel gepost door G.G.
    Je zult echt met je vingers over de akkoordvormen moeten "dansen" en de boel verbinden met lickjes en pentatonische shit.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2008
    Locatie
    bij de tap
    Berichten
    588

    Standaard

    kroeg lijkt me ideaal aangezien bier drinken en muziek maken voor sommigen heel goed samen gaat..... je kan ook beide doen, s'middags formeel ampje luiserenen sávonds et z'n allenuitleven ( bier en tetten.......eh vox amps )
    ♫´¨)
    ¸.-´¸.-♪´¨) ¸.-♪¨)
    (¸.-´ (¸.-` ♥♫ ♪ ™ ♫.-´¯`-.♪
    º¤ø„¸¨"°º¤ø„¸¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º°"º°"
    ¨"°º¤ø„¸ red hot chili peppers ¸„ø¤º°"
    ¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º°"¨¨"°º¤ø„¸¨"°º¤ø

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Lijkt me te gek, maar wel ver reizen. Kroeg is een puik plan!

    Ik kan meenemen,als ik mee kan rijden , en als daar plek voor is , een 4x12 kast ( AC30's laten blazen!) , en verschillende gitaren. Amps zijn niet echt interessant, en die wegen ook niet op tegen een AC30.
    HERRIE.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top