Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29
  1. #1

    Standaard gibson replica (neppe dus)

    Beste leden van gitaarnet,
    Onlangs zag ik deze LP replica en zou eens graag wat meer weten hierover, de eigenaar wist me niet veel te vertellen dus post ik het hier even... Iemand ervaringen? Klank, fabriek, materiaal...?




  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2008
    Locatie
    Uden en Hengelo
    Berichten
    216

    Standaard

    het ziet er volgend mij een beetje naar uit dat je een oude ibanez uit de jaren 80 hebt gekocht zover ik kan beoordelen van de foto´s af.
    Gear:
    Fender 50's Telecaster, Fender Strat, London city telecaster, Lawsuit strat, les paul zelfbouw project,telecaster project, etc , Laney TFX-3, GT-8, Line-6 M9

  3. #3

    Standaard

    Euhm Kenny..

    Hoe moeten wij nou weten welke replica dit precies is? Er zijn vast wel mensen die het kunnen zien, maar ik zou het zo even niet weten.
    Waar heb je hem gezien?

  4. #4

    Standaard

    lijkt mij zo'n nieuwe chinese nepper, kan goed zijn maar kan ook hopeloos slecht zijn.

  5. #5
    Nino1110
    Guest

    Standaard

    Waar heb je dat ding gezien?
    Samin.cn ?

    Zoja:

    Deze man heeft er eentje daar gekocht en heeft er 3 filmpjes van op Youtube gezet. Klinkt erg goed vind ik + ziet er mooi uit.

    Klikje!

  6. #6

    Standaard

    sorry weet er zelf ook helemaal niets over dus ik dacht misschien is er hier iemand die me wat kon vertellen... Ik kan deze namelijk overkopen van een vriend voor een zacht prijsje (hoewel ik dus niet weet wat hij waard is). Waarschijnlijk is het idd een chinese replica, het enige dat hij weet is dat hij een set neck heeft, weten we dus niet veel mee

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Locatie
    OSLO
    Berichten
    509

    Standaard

    Hij stond op 2dehands ik heb er 90 euro op geboden... MAx MAx 150 voor geven!!
    Gear:
    Guild CE100 ('5
    Vox AC50 ('7

  8. #8

    Standaard

    Toch toevallig deze vriend niet?

    http://www.2dehands.be/gibson-kopie-...?qq=les%20paul

    Heb even gemailed met die gast en hij wou er minstens 150 voor. Hij wist ook nog te vertellen dat er 'mooie klank' uitkomt. Alsook: er staat nergens een serienummer op, zelfs niet onder het coverdeksel...
    Laatst gewijzigd door Badman; 27 augustus 2008 om 11:01

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    ik zou het gewoon voor een echte Gibbie houden! Waaraan zie je dat het een kopie is? (buiten dat het in de titel van het zoekertje staat )

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Thumbs down

    Die bovenste ronding is lelijk zeg, veel te krap. Kijk ook eens naar de plaats van de pickupswitch en de toets. Yuk. Nog niet gratis....
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top