Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 77
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Op elk punt volledig technisch ingaan kost te veel tijd voor mij, aantal punten kloppen behoorlijk maar 'n aantal zitten beduidend complexer in elkaar (qua vergelijking).

    Vertrouw gewoon op je eigen oren, da's het enige dat telt!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    Op elk punt volledig technisch ingaan kost te veel tijd voor mij, aantal punten kloppen behoorlijk maar 'n aantal zitten beduidend complexer in elkaar (qua vergelijking).

    Vertrouw gewoon op je eigen oren, da's het enige dat telt!
    Uiteraard draait het om de oren, ik heb een cc2x en ben daar helemaal tevreden mee, dus ik ben niet op zoek of zo.

    Ik was alleen wel benieuwd naar technische pro's en con's tussen de tbx en cc2x, maar ik begrijp dat het tijd kost om dat duidelijk uit te leggen.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Iets gebruiken waarvoor het niet bedoeld is en dan het effect bestempelen als probleem wat "opgelost moet worden"...

    Ik zie het meer als een bonus feature. "Probleem" opgelost.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    TBX vs. CC:
    - ander circuit
    - andere trafo's
    - andere speakers
    - 1tje beduidend ouder, andere pas 'n paar jaar op de markt
    - geen van beiden gelijk aan jaren 60s exemplaren en die verschilden ook weer (qua circuit, trafo's, etc.)

    Voor de TS: ga gewoon op je oren af en kijk welke binnen jouw budget het dichtste in de buurt van jouw gewenste sound komt icm. de rest van je gear.

  5. #25

    Thumbs up

    hey mensen erg bedankt voor het mee denken. Maar nog even iets over die handwired voxjes, ik hoor er niemand meer over, dus die komen niet in de buurt van de sixties ac30. Dan is dus deze amp is meer een verkoopstunt dan een goede handwired amp. Ook hoorde ik iemand zeggen handwired., Is nog lang geen point to point, en ik dacht een point to point hw., is nu eemaal beter te onderhouden en te modden enzo. Laat het duidelijk zijn, zit niet te gassen op een handwired point to point. Maar zit dus te gassen op de beste ac30 koop die ik kan vinden, Maar als het nu eemaal beter is waarom niet. Zijn er nog meningen hier over, of zeggen jullie: neh dat doet helemaal niet ten goede aan de amp de ...... amp is net zo goed.
    hoop me zo een beetje duidelijk te hebbem uitgedrukt

    greetzzz Robert

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarfreakrobert
    hey mensen erg bedankt voor het mee denken. Maar nog even iets over die handwired voxjes, ik hoor er niemand meer over, dus die komen niet in de buurt van de sixties ac30. Dan is dus deze amp is meer een verkoopstunt dan een goede handwired amp. Ook hoorde ik iemand zeggen handwired., Is nog lang geen point to point, en ik dacht een point to point hw., is nu eemaal beter te onderhouden en te modden enzo. Laat het duidelijk zijn, zit niet te gassen op een handwired point to point. Maar zit dus te gassen op de beste ac30 koop die ik kan vinden, Maar als het nu eemaal beter is waarom niet. Zijn er nog meningen hier over, of zeggen jullie: neh dat doet helemaal niet ten goede aan de amp de ...... amp is net zo goed.
    hoop me zo een beetje duidelijk te hebbem uitgedrukt

    greetzzz Robert
    de beste ac30 die je kan vinden, ongeacht het budget? of heb je een max prijs in gedachten, dat maakt denk ik nogal wat uit.

  7. #27

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grooveyard21
    de beste ac30 die je kan vinden, ongeacht het budget? of heb je een max prijs in gedachten, dat maakt denk ik nogal wat uit.
    Budget, Ik heb er 3 jaar voor gespaard eigenlijk, dus zeg even 3000 euro, maar als ik er met de helft ook ben, ook goed maar het moet, the best of the best zijn. in de ac 30 groep dan
    greetzz Robert

    ps. heel erg bedankt voor het mee denken allemaal kan het goed gebruiken

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Kun je voor dat geld niet op zoek gaan naar een originele '60s AC30, en die na laten kijken/iets opknappen, zodat ie weer als nieuw is?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #29

    Thumbs up

    [QUOTE=Kim Wilson]Kun je voor dat geld niet op zoek gaan naar een originele '60s AC30, en die na laten kijken/iets opknappen, zodat ie weer als nieuw is?[/QUOT

    Hier denk ik ook steeds aan maar ze zijn zo moeilijk te vinden. Een redelijke zonder dat er aan gekloot is, ben ik nog niet tegen gekomen. En als je er een vind is het in buiten land, Ik heb erg slechte ervaringen om via het net iets te kopen, dus daar zit weer een probleem(pje)
    ja ja erg moeilijk

  10. #30

    Standaard

    tja voor dat budget kun je en een tbx en een cc2x kopen

    Je noemt de ac30 H2(L), de handwired. Maar in de jaren 90 had je de AC30 HW, mischien is dit ook een optie. Ook handwired, maar deze is wel vrij zeldzaam.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top