Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 56

Discussie: Niet vriendelijk

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    merksplas
    Berichten
    677

    Standaard Niet vriendelijk

    Hey

    Ik maak het meer en meer mee hier, als je iets vraagt dat er dan nieuwelingen nogal snel roepen: Gebruik zoekfunctie en dergelijke waardoor er dan door de mods een slotje word gezet. Terwijl als ik vroeger (lees enkele maanden geleden) gerust een pc gerelateerde vraag kon stellen en dat de oudere generatie daar dan ook deftig op antwoorden. Waar ik dan ook altijd heel dankbaar voor was.

    Is dit nu de nieuwe mentaliteit hier? Ik zie ook dat er hier wel meer over geklaagt word en dat er ook toch enigzins gewardeerde gebruikers het hier ook aftrappen.

    Als het zo voortgaat krijgen ze hier snel een naam hoor.
    licht het aan mij word ik oud (20 toch niet zo oud) of is er echt iets aan de hand .
    No need for a sig.

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music

    Niet om je nou te bevestigen in je post, maar er is hier net vorige maand een heel topic over gewest. Deze: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=110815
    EDIT o wacht effe, ik zie het al. Je topic werd gesloten. Computer-gerelateerde vragen doen we nu in één verzameltopic. Er werden goede antwoorden gegeven in je topic en er werd een zeer nuttige, informatierijke link gegeven.
    Dan vragen naar torrents = illegaal downen = niet toegestaan, dus wat is je probleem verder?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    waar ik aan toe wil voegen dat dit gewoon een leuk forum is,..en je als gast soms gewoon moet schikken in de huisregels...
    kvin ut allemaal welmeevallen eigenlijk en ik ben nog ouder namelijk 41

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thekid
    Ik maak het meer en meer mee hier, als je iets vraagt dat er dan nieuwelingen nogal snel roepen: Gebruik zoekfunctie en dergelijke waardoor er dan door de mods een slotje word gezet.
    Trouwens: dit is dus gewoon niet waar. Als een nieuweling gaat roepen dat je de zoekfunctie moet gebruiken zou een mod het sneller op slot gooien? Die oorzaak/gevolg relatie mag je mij eens mooi demonstreren aan de hand van een voorbeeld. Succes met ernaar zoeken, ben je nog wel even mee zoet denk ik
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 april 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    229

    Standaard

    Even kleine reactie: ik heb in het desbetreffende topic gezegd dat je op het forum waarvan ik de link gaf, eerst net zoals hier de zoekfunctie moet gebruiken. Maar dat bedoelde ik dus niet in de zin van 'jouw vraag staat hier verkeerd' maar eerder als waarschuwing omdat ik weet dat ze daar ook nogal eens luid kunnen roepen van 'gebruik eerst de zoekfunctie!'. Anyhow, ik hoop dat je een antwoord vind op al je vragen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    De zwarte Epi LP Std. van inteDes speelt/klinkt er los een gewone gibson Studio uit.
    Gezocht: Vox DA5 Classic of Roland Micro Cube

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2008
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Niet om je nou te bevestigen in je post, maar er is hier net vorige maand een heel topic over gewest. Deze: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=110815
    EDIT o wacht effe, ik zie het al. Je topic werd gesloten. Computer-gerelateerde vragen doen we nu in één verzameltopic. Er werden goede antwoorden gegeven in je topic en er werd een zeer nuttige, informatierijke link gegeven.
    Dan vragen naar torrents = illegaal downen = niet toegestaan, dus wat is je probleem verder?
    Ik was toch echt eerder hoor Maar goed, soms gaat het inderdaad erg kort door de bocht en ik ben het ook vaak niet eens met de mods, maar over het algemeen is het redelijk te pruimen hier, zolang je sommige dingen maar niet te serieus neemt...
    - HertogJanNL


  7. #7
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music

    Nou, Hertog, jij eerst.... als je goed gaat zoeken schrik je je rot hoe frequent dit soort topics al voorbij zijn gekomen! Meestal twee keer per jaar
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Ja man, dit is al tig keer voorbij gekomen, JTFS!!














    -

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
    Ja man, dit is al tig keer voorbij gekomen, JTFS!!
    Jive That Fucking Spanker ?
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Oeps, tikfoutje...

    Hij heeft gelijk, je wordt overal op gepakt!


    Heerlijk toch
    -

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top