Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 101
  1. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan-Willem Bekijk bericht
    Een slechte bezigheid het lezen van de posts van Nocki, daar krijg ik alleen maar GAS-aanvallen van.

    Maar gefeliciteerd met je CAE+, en ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar deze pre-amp want ik hoor heel veel goede dingen over deze pre-amp op dit forum.

    Maar wat ik me ook afvroeg hoeveel verschil zit er nou tussen die Mesa Boogie en de VHT eindversterker?

    en is zo'n CAE nou ook midi schakelbaar?
    Niet meer lezen is de beste remedie!
    tis een heel fijne amp die helemaal niet beter ofzo klinkt. maar hoe die reageerd en klinkt in de band is gewooon super!

    ik heb jarenlang trouw op boogie gespeeld en was er gek op maar op de een of andere manier is dit gewoon beter en echter.

    Racks hebben vaak het probleem neit zo goed te klinken en te reageren als heads en dat is bij deze combinatie dus niet zo.

    De VHT is natuurlijk een el34 amp en de boogies vaan 6l6 maar daarnaast mag ik wel zeggen dat de vht toch weer een stapje echter klinkt en gebalnceerder is. reageert fantastisch met de cae!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Niet meer lezen is de beste remedie!
    tis een heel fijne amp die helemaal niet beter ofzo klinkt. maar hoe die reageerd en klinkt in de band is gewooon super!

    ik heb jarenlang trouw op boogie gespeeld en was er gek op maar op de een of andere manier is dit gewoon beter en echter.

    Racks hebben vaak het probleem neit zo goed te klinken en te reageren als heads en dat is bij deze combinatie dus niet zo.

    De VHT is natuurlijk een el34 amp en de boogies vaan 6l6 maar daarnaast mag ik wel zeggen dat de vht toch weer een stapje echter klinkt en gebalnceerder is. reageert fantastisch met de cae!
    Ja en dan al die leuke reviews die je schrijf missen zeker, dacht het niet .

    Maar komt er nog een volledige review van deze CAE die je nu hebt of heb je hem al verkocht?
    Band: fenris

    BO-EL MC-7
    LTD MH-1000 met EMG's

    Diezel Herbert
    Engl 4 x 12 XXL PRO Straight
    TC G-major
    Korg DTR-1000

  3. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan-Willem Bekijk bericht
    Ja en dan al die leuke reviews die je schrijf missen zeker, dacht het niet .

    Maar komt er nog een volledige review van deze CAE die je nu hebt of heb je hem al verkocht?

    hihi. dankje. Een volledige review is eigenlij niet nodig. het blijft gewoon een 3 kanaals preaemp met een boost+eq meer is het niet. maar de klank en hoe het speelt is gewpoon enorm goed.
    Ik moet nog steeds foto's maken van de achterkant en eens opnames doen... komt er maar niet van.

    Toevallig heb ik gisteren alles uide racken gehaald en dat meot nog even allemaal goed aangesloten worden...
    tis druk. moet vandaag ook nog mn akoestische gitaar op halen bij de bouwer... druk druk druk...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #84

    Standaard

    Misschien heb ik overheen gekeken, ik heb in ieder geval wel gegoogled en ik kan nergens vinden waar ze die cae pre-amps verkopen in NL, en waar ik ze dus ook kan horen.

    mvg.

    Tim

  5. #85

    Standaard

    Tis geen preamp die je zomaar bij een winkeltje koopt. Je moet ze 2ehands zien te vinden. Je bent welkom om eens te komen luisteren ernaar...

    Het zijn preamps die door ome bob worden gebouwd zoek maar eens op "custom audio electronics"
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  6. #86

    Standaard

    Ik ken het merk wel en weet ook dat ze door meneer Bradshaw worden gemaakt, maar ik wist niet dat er geen dealer is in NL. Als je een nieuwe wilt hebben moet je die dus bij Bob Bradshaw zelf bestellen?

    Als ik nog wat langer door gespaard heb kom ik graag een keertje luisteren.

    mvg.

    Tim

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    ALS ze nog nieuw gemaakt worden (volgens mij niet?) dan worden ze in ieder geval niet meer door ome Bob gemaakt.

    Uit welingelichte bronnen (Doctor Rack, u kent hem wel) werden (worden?) ze vanaf 2006 in Korea/Japan gemaakt.

  8. #88

    Standaard

    http://www.customaudioelectronics.com/3_SE_preamp.htm
    Hij staat nog wel op de site van cae. Maar waar en door wie ze gemaakt worden, ik heb geen idee.

    edit: hij staat ook nog op de prijs lijst: 3+SE TUBE GUITAR PREAMP $2099

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    290

    Standaard

    Die van Nocki wordt niet meer gemaakt, de 3+
    Die is vervangen door de 3+SE, zoals gebruikt door enkele forumleden, geloof Chiel, Morris, Yoeri en wellicht nog enkelen.

  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Worden nog gewoon gemaakt, weet niet of Ome Bob ze zelf nog in elkaar zet.
    Worden al sinds '90-'91 gebouwd en verkocht, de enige pre-amp die al zo
    lang in productie is.
    Zelfs Soldano heeft geen rack preamps meer.
    Bogner heeft onlangs een run van 75 Fish preamps verkocht nadat iedereen 'm aan z'n kop had gezeurd.

    Nieuwe 3+ SE kost je incl. import etc. een 2300-2400 Euro.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top