Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 101
  1. #21

    Standaard

    nou. lekkere review als ik het zo na lees ...

    Het clean is in ieder geval meesterlijk. De rest moet ik nog even naar kijken.

    zojuist zijn mn bagend 1x12 kasten binnen gekomen dus nog even afwachten tot 17:00 tot ik klaar ben met werken...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Ziet er leuk uit, maar een beetje duur vind ik. Veel plezier!!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    290

    Standaard

    Ach, de mesa 20:20 en de Bag-ends bevallen niet?
    Ben benieuwd waarom niet. Vond die bag-ends ook wel interessant.

    Groetjes Bram

  4. #24

    Standaard

    Mesa 20:20 bevalt zeker wel maar wil graag een VHT 2/50/2
    De MEsa is er maar voor tijdelijk want ik had niet geneog centjes om gelijk de VHT te kopen. De Bag Ends zijn inderdaad neit meer mijn cup of thea. Wel altijd geweest maar mijn smaak is nogal veranderd de laatste tijd en ondanks dat hel hele goede speakers zijn passen ze niet in het geluid wat ik zoek...
    Vandaar dat ze weer weg gaan. erg jammer want het zijn dure jongens... ze vinden vast wel weer een nieuw baasje die er erg gelukkig van wordt!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Heb veel geprobeerd, maar mijn VHT en CAE werkte het best i.c.m. de BagEnds. Veel vetter wordt het echt niet hoor. Ik zou lekker wachten met de verkoop van de BagEnds totdat je er een VHT achter heb hangen.

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
    Heb veel geprobeerd, maar mijn VHT en CAE werkte het best i.c.m. de BagEnds. Veel vetter wordt het echt niet hoor. Ik zou lekker wachten met de verkoop van de BagEnds totdat je er een VHT achter heb hangen.
    Hee chiel,

    Helaas moet ik eerlijk bekennen dat ik te snel was. De Bag End's zijn enorm fijne speaker maar ik gebruikte ze nog niet goed. Ik heb nu een beetje gespeeld met plaatsing en nog wat gerommeld aan de instellingen van het geheel en nu is het beter.
    Ook had ik de speakers op elkaar staan wat totaal niet werkte.
    Volgende week ga ik een beetje rommelen met Beamblockers erin om te kijken of dat nog veel gaat doen...

    we zullen wel zien.. tis nog een beetje experimenteren enzo. De CAE is een hele fijne preamp en ook de combinatie met de 20:20 is niet verkeerd... maar wel even kijken nog naar een VHT... als je eenmaal bent verpest
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  7. #27

    Standaard

    Ik heb dezelfde Bag End speakerkasten. Voor mij zijn de Bag End S12B tot nu toe het beste wat ik heb gehad. De combinatie van mijn Rivera TBR 1 en Lexicon MPX 1 + de Bag End speakerkasten zijn geweldig. Deze moet je houden en niet verkopen.

  8. #28

    Standaard

    Bedankt. Ik verwacht ook niet dat ze snel weg gaan.

    Ik heb er nu beamblockers in gedaan en moet alleen nog even testen hoe ik ze het beste gebruik...

    Volgende stap is nieuwe buizen in s CAE 3+...

    moeilijke is dat ik geen idee heb welke.. Iemad een idee?
    Laatst gewijzigd door Nocki; 26 augustus 2008 om 13:56
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #29
    Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Rotsterhaule (friesland)
    Berichten
    50

    Standaard

    Jazekers.. Een JJ 12ax7 in de eerste positie en voor de andere 6 de chinese 12ax7.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Thumbs up

    +1

    fijne combi idd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top