Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1

    Standaard Nieuwe Gitaar maar welke?

    Hallo

    Ik ben de laatste tijd weer erg veel gitaar aan het spelen. Ook op mijn Elektrische (fake) Strat. Maar ik wil een iets nieuws :P. Ikzelf woon in Assendelft dus ga altijd naar Dirk Heijne. Ik zag daar een paar mooie modellen staan een Epiphone G310 (EBONY). Ook vind ik de Richwood LP's erg mooi. Ik ga deze zaterdag heen om ene beetje te kijken. Maar voor wat soort gitaar zullen jij gaan? Ik speel eigenlijk alles denk aan Hendrix, Clapton, Offspring, Black Sabbath etc. Al deze artiesten speel ik dan wel met distortion. Alleen waar zouden jullie nog eens extra naar kijken?

    Alvast bedankt!

    Omar

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Epi 310 zou ik links laten liggen, ga dan ineens voor de G400
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3

    Standaard

    hendrix clapton dat is toch meer strat? richwood lp ook laten hangen heb em getest niet doen.
    ja g310 ken ik niet zo goed leek me eerst wel een mooie gitaar maar..

  4. #4

    Standaard

    Ok, bedankt voor de tip! En dez eis rond de 400 Euro? Maar wat vind jij of andere van de Richwood versie van de Les Paul? Ikzelf heb een semi-acoustische van Richwood en vind deze hartstikke goed!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2007
    Locatie
    Volendam NH
    Berichten
    518

    Standaard

    ik vond de richwood lp die ik probeerde best een aangenaam ding hoor, niets mis mee.

  6. #6

    Standaard

    Mag ik dan misschien vragen welke het was? Of zijn ze allemaal hetzelfde? Ik heb het over deze hier.

    Bedankt

    Omar

  7. #7

    Standaard

    de zwart met goude richwood re-129-bk die heb ik, goeie gitaar, niks mis mee (als je hem krijgt geleverd met een hele switch dan)
    geluid is lekker, net zoals een echte lp. zeker leuk om te kopen
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  8. #8

    Standaard

    En dat is deze ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OmarM
    En dat is deze ?
    yep, alleen ik had hem ergens anders besteld en toen kreeg ik hem met een gebroke switch, wel weer een nieuwe opgestuurd gekregen gelukkig, maar het is een prima gitaar, spelt ook erug lekker
    ik had hem gekocht op www.muziekinstrumenten.com daar is de gitaar 198 euro, alleen de service vond ik niet echt goed en de gitaar was niet heel, dus niet echt een aanrader, maar als je geld wilt bespare
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
    yep, alleen ik had hem ergens anders besteld en toen kreeg ik hem met een gebroke switch, wel weer een nieuwe opgestuurd gekregen gelukkig, maar het is een prima gitaar, spelt ook erug lekker
    ik had hem gekocht op www.muziekinstrumenten.com daar is de gitaar 198 euro, alleen de service vond ik niet echt goed en de gitaar was niet heel, dus niet echt een aanrader, maar als je geld wilt bespare
    Ik zou hem toch echt die Richwood niet aanraden. Niet omdat het een slechte gitaar is, maar omdat je van een fake-strat naar een fake-strat gaat. Omar, je moet niet te vlug willen overschakelen op een nieuwe gitaar. Ik zie het tegenwoordig vaak op het forum. Ik heb enkele jaren (vier?) met de mijne gespeeld. Pas na een bepaald aantal jaren kun je écht beslissen wat in jouw straatje ligt. Of je een strat, tele, les paul, semihollow, of SG wilt. En dan kan je sparen voor een stap omhoog, niet een stap opzij.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top