Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31

    Standaard

    Je leert dat wel al doende hoe iets werkt.
    Inderdaad.

    Ik heb zojuist de fout in de chorus gevonden, dus die werkt nu ook al, heel goed zelfs.
    Nu rest er mij enkel nog de Rebote delay die nog niet helemaal in elkaar steekt. Ik moet nog enkele condensators hebben, dat is iets voor morgen.

  2. #32

    Standaard

    Alles werkt nu prachtig, ik ben nog aan het wachten op schakelaars die ik besteld heb en dan kan ik hem helemaal in elkaar steken. Ondertussen heb ik me bezig gehouden met de afwerking.




  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.534

    Standaard

    ziet er goed uit hoor!

    Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

  4. #34

    Standaard

    Klaar! En hij is echt bangelijk, voorál de delay.
    Misschien dat er nog foto's volgen, als Dr. Dnofalp er goesting in heeft.

  5. #35

    Standaard

    Klaar en zéér goed bevonden, morgen foto's misschien zelfs met de hele KP familie (de KP-olo en de STRAK er bij) en misschien ooit wel een soundsample! Wie weet!

    Kleine vraag omtrend de vormgeving: één van de denkpistes is om ze te bekleden met SPACIX kaarten (als iemand ze nog kent?) de LSD versie van...pokimen of andere figuurtjes hun kaartspelen. Hoe zou ik ze kunnen "fixeren" op dit machtig machine?

    (PS: De soundsamples gaan sneller komen als mijn versterker sneller gefixed is: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=113208 als iemand hier ideeën heeft ze zijn zéér welkom! Dank bij voorbaat en sorry voor de zelfverkoop)

  6. #36

    Standaard

    Eindelijk de foto's, hij is uiteindelijk bekleed geraakt met glow-in-the-dark elementen. nightshots waren helaas nighty.






 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top