Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 107
  1. #91

    Standaard

    vertrouw nooit Firefox z'n spellingscontrole

  2. #92
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Ik heb geen spellingscontrole nodig.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #93

    Standaard

    Stiekem hoop ik jou ooit nog op een spelfout te betrappen

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    hoppa! En nu afgelopen, ik heb m'n verzetje weer gehad.

    Han! Glad to have you back vriend!

  5. #95
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Ik ben niet weggeweest, alleen post ik ff niet meer in OT.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Ik ben niet weggeweest, alleen post ik ff niet meer in OT.
    okey dan had ik je verkeerd begrepen. Can I start over?

    Han! Fijn dat je er nog steeds bent!

  7. #97

    Standaard

    Oh, nou is het ineens jammer dat ik er ben omdat ik twents dialect lelijk vind. Dit gaat echt nergens meer over. En ik zou moeten verhuizen of therapie moeten volgen? kom op zeg. Ik ben hier wel uitgediscussieerd. Mijn mening is duidelijk en als je niet kunt disussieren zonder op de persoon te spelen dan laat maar. En luisteren doen jullie ook al niet, anders had je begrepen dat er erg veel mensen zijn die ook schijtziek zijn van die lelijke dialecten. Maar blijven jullie maar lekker in het Neandertalertijdperk zitten. De trend is dat er steeds minder mensen dialect praten dus jullie zijn roependen in de woestijn. Dus wie moet er hier nou gaan verhuizen dan?

    (bron: http://www.kennislink.nl/web/show?id=155451)
    Laatst gewijzigd door Braindead; 4 oktober 2008 om 13:29
    " Great minds think alike"

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Thumbs up

    Dan kom ik wel naast je wonen braindead. Je bent in iedergeval duidelijk. Ik snap je standpunt ook wel al deel ik die dus duidelijk niet met je. Je hebt op zich gelijk qua dat het platte soort meer en meer uitsterft, sign of the time dat is duidelijk. Ik ben wat dat betrefd conservatief en houd van de nederlandse taal zoals die was voordat barry hughes die kwam verkrachten. En dan die invloeden als het engels,frans of het antiliaans.

    Het gaat dus allemaal naar de kloten en het is niet te stoppen

    So be it, pass me tha doekoes 4 nieuwe patas. Phat chil with tha bombeat from dre.

    Aiiiiii8

    Dusch!!!

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead
    Oh, nou is het ineens jammer dat ik er ben omdat ik twents dialect lelijk vind.
    Dat zeg ik niet. Goed lezen a.u.b.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead
    Dit gaat echt nergens meer over. En ik zou moeten verhuizen of therapie moeten volgen? kom op zeg. Ik ben hier wel uitgediscussieerd. Mijn mening is duidelijk en als je niet kunt disussieren zonder op de persoon te spelen dan laat maar.
    Ik speel niet op de persoon. Bovendien begin je er zelf mee. Het enige wat ik doe is jouw argumenten/aantijgingen fijntjes weerleggen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead
    En luisteren doen jullie ook al niet, anders had je begrepen dat er erg veel mensen zijn die ook schijtziek zijn van die lelijke dialecten. Maar blijven jullie maar lekker in het Neandertalertijdperk zitten. De trend is dat er steeds minder mensen dialect praten dus jullie zijn roependen in de woestijn. Dus wie moet er hier nou gaan verhuizen dan?

    (bron: http://www.kennislink.nl/web/show?id=155451)
    Goed voor je, er gloort hoop. Misschien dat er over 100 jaar wel niemand meer is die dialect spreekt. Jij blij!

    Nog even dit: Je zegt in 1 van je anti-dialect betogen dat we het dialect achter gesloten deuren moeten doen zodat jij en je medestanders er geen last van hebben.
    Belachelijk natuurlijk maar in principe is dit topic ook een soort van gesloten deur. Je klikt er op met je muis en hij gaat open. Doe je helemaal zelf.
    Dat er dan dialect gepraat wordt, tja, shit happens.
    Ga je toch gewoon naar de volgende deur.
    Nee, ik begrijp écht niet waar je je nu zo druk om maakt.
    Ik ben echter bang dat deze discussie niet ophoudt omdat je niet wilt/durft in te zien dat je uit je nek staat te l*llen.
    Op zich ben ik ook wel klaar hiermee nu.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead
    Iedereen moet kunnen zeggen en praten zoals ie wil ook al is het onwijs lelijk of weird. (vrijheid van meningsuiting). Maarrrrrrrrr, doe dat aub achter gesloten deuren zodat ik deze oerkreten niet aan hoef te horen. Iedereen laat ook vast weleens een boer, maar dat doe je ook niet op straat. (Thank you)

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Locatie
    HUISSEN am Rhein
    Berichten
    4.281

    Standaard

    Of we gaan Deutsch praten.De mooiste taal van allen.En klinkt niet zo homo achtig als het er hier tegenwoordig aan toe gaat met al die RRRR -en en andere apentaal!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top