Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 101 t/m 107 van 107
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN
    Of we gaan Deutsch praten.De mooiste taal van allen.En klinkt niet zo homo achtig als het er hier tegenwoordig aan toe gaat met al die RRRR -en en andere apentaal!!
    hey, heb jij het land al bewerkt en de varkensstal schoongeveegd? Hup dan.




    hoe kan jij dat eigenlijk horen op een forum?
    Laatst gewijzigd door Tho; 4 oktober 2008 om 15:07

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    ik wil je trouwens hier ook even op wijzen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch
    Nou even allemaal kalm aan, ophouden met schelden en proberen wat genuanceerder te posten, anders zit hier heeeeeeeel snel een slotje op.
    En ja, dat is een officiële waarschuwing.


  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Het gevoel dat je deelt met anderen


    Gitaarnet

  4. #104

    Standaard

    Er is 1 ding dat ik met je eens ben. Dit topic is inderdaad ook een gesloten deur. Tenminste ik bezoek zelf de site, dat klopt helemaal. Maar ik meng me even hier in de discussie omdat die toch al gaande was. Daar is dit forum tenslotte voor. Maar ik had er inderdaad ook voor kunnen kiezen om eroverheen te lezen.

    Verder sta ik niet uit mijn neck te lullen maar geef ik mijn mening. Dat jij het daar niet mee eens bent is een 2de. Dat hoeft ook niet. Maar goed ik zal er over ophouden en me gelukkig prijzen dat het dialect vanzelf uit zal sterven.

    Tenslotte heb ik deze zin een beetje anders opgevat als jij hem dan bedoelt hebt. quote
    "Bovendien het bestaat gewoon net als dat jij bestaat, jammer misschien maar het zij zo."
    Mijn fout!

    @ mac WIlliams. Je begrijpt me inderdaad ondanks dat we niet exact dezelfde mening hebben. Alhoewel jij je dus ook ergert maar dan aan de R.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
    Dat zeg ik niet. Goed lezen a.u.b.

    Ik speel niet op de persoon. Bovendien begin je er zelf mee. Het enige wat ik doe is jouw argumenten/aantijgingen fijntjes weerleggen.

    Goed voor je, er gloort hoop. Misschien dat er over 100 jaar wel niemand meer is die dialect spreekt. Jij blij!

    Nog even dit: Je zegt in 1 van je anti-dialect betogen dat we het dialect achter gesloten deuren moeten doen zodat jij en je medestanders er geen last van hebben.
    Belachelijk natuurlijk maar in principe is dit topic ook een soort van gesloten deur. Je klikt er op met je muis en hij gaat open. Doe je helemaal zelf.
    Dat er dan dialect gepraat wordt, tja, shit happens.
    Ga je toch gewoon naar de volgende deur.
    Nee, ik begrijp écht niet waar je je nu zo druk om maakt.
    Ik ben echter bang dat deze discussie niet ophoudt omdat je niet wilt/durft in te zien dat je uit je nek staat te l*llen.
    Op zich ben ik ook wel klaar hiermee nu.
    " Great minds think alike"

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Och, altijd goed om 's van gedachten te wisselen.
    Dat we verschillende meningen hebben, tja "that's life".
    Trouwens, met "uit je nek lullen" bedoel ik eigenlijk te zeggen dat je in mijn ogen een verkeerde mening hebt.
    En dan vind ik het prima dat jij het Twents geen mooi dialect vindt maar dat we er dan mee moeten ophouden ben ik dus absoluut niet met je eens en dat doen we dus ook lekker NIET.
    Houdt ons maar 's tegen....

  6. #106

    Smile

    haha, ja zoals ik al zei neemt het af en dat vind ik al een enorme gerusstelling :-). Een goed begin is het halve werk.

    En nu ga ik maar weer eens de gitarentopics opzoeken, want dit uitstapje was voor even leuk maar ik kom hier eigenlijk om over gitaren te lullen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
    Och, altijd goed om 's van gedachten te wisselen.
    Dat we verschillende meningen hebben, tja "that's life".
    Trouwens, met "uit je nek lullen" bedoel ik eigenlijk te zeggen dat je in mijn ogen een verkeerde mening hebt.
    En dan vind ik het prima dat jij het Twents geen mooi dialect vindt maar dat we er dan mee moeten ophouden ben ik dus absoluut niet met je eens en dat doen we dus ook lekker NIET.
    Houdt ons maar 's tegen....
    " Great minds think alike"

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    "Great minds think alike" is toch je onderschrift?
    Voeg daar maar, but they have'nt neccesairely the same opinion, aan toe.

    Sorry voor de spelfouten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top