Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: Avatars?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2008
    Locatie
    Brugge, deel van een pretpark op de grens van Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk
    Berichten
    1.472

    Standaard Avatars?

    Misschien een hele n00bisch vraag: waarom zie ik geen avatars?

    In mijn CP staan ze nochtans aangevinkt...

    When in Doubt, Fuck it.
    When not in Doubt... get in Doubt!

    Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Smurfenland
    Berichten
    1.269

    Standaard

    omdat de mods zo blijkbaar over het hele forum hebben uitgezet...
    Said Hamlet to Ophelia,
    I'll draw a sketch of thee,
    What kind of pencil shall I use?
    2B or not 2B?

    Spike Milligan

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2008
    Locatie
    Brugge, deel van een pretpark op de grens van Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk
    Berichten
    1.472

    Standaard

    Vandaar.

    Merci voor het snelle antwoord.
    When in Doubt, Fuck it.
    When not in Doubt... get in Doubt!

    Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
    omdat de mods zo blijkbaar over het hele forum hebben uitgezet...
    Krijgen we van alles de schuld tegenwoordig?

    Voor de duidelijkheid: Mods hebben hier niets mee te zien. De administrator heeft dat uitgezet. WIj kunnen dat niet aanzetten. We zijn trouwens lang geleden al overeengekomen dat we avatars niet doen op het forum om het overzichtelijk te houden.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Smurfenland
    Berichten
    1.269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
    Krijgen we van alles de schuld tegenwoordig?

    Voor de duidelijkheid: Mods hebben hier niets mee te zien. De administrator heeft dat uitgezet. WIj kunnen dat niet aanzetten. We zijn trouwens lang geleden al overeengekomen dat we avatars niet doen op het forum om het overzichtelijk te houden.
    ach wat, administrator, mods, ze overleggen met elkaar..



    spijt me heurr, dacht dat het de mods waren, en de schuld? dat valt toch wel mee, een verwijt kan ik het neit noemen
    Said Hamlet to Ophelia,
    I'll draw a sketch of thee,
    What kind of pencil shall I use?
    2B or not 2B?

    Spike Milligan

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
    ach wat, administrator, mods, ze overleggen met elkaar..
    Was het maar zo

    Je antwoord was gewoon nogal makkelijk: de mods zullen er wel achter zitten... beetje krom hoor.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
    Krijgen we van alles de schuld tegenwoordig?

    Voor de duidelijkheid: Mods hebben hier niets mee te zien. De administrator heeft dat uitgezet. WIj kunnen dat niet aanzetten. We zijn trouwens lang geleden al overeengekomen dat we avatars niet doen op het forum om het overzichtelijk te houden.
    Wel een rare redernatie, want als iets slecht is voor de overzichtelijkheid, dan zijn het juist signatures, en die staan wél aan. Ik zie de meerwaarde van signatures wel hoor (je moet toch op een of andere manier je spullen kunnen verkopen?) maar overzichtelijker wordt het er niet op. Een avatar daarentegen staat niet in de weg, ik vind ze op andere forums juist wel handig omdat je snel gebruikers kan vinden als je door een topic scrolt.


    Ik dacht juist dat het iets met dataverbruik etc. te maken had dat er geen avatars waren op dit forum.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2008
    Locatie
    Maldegem & Brugge (België)
    Berichten
    222
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude over een ingeslikt plectrum Bekijk bericht
    ik vind het pas een rock and roll story als die in je kont was geschoten en we hier foto's van je endeldarm zagen ipv je maag
    Gear:
    ESP-LTD F-50 (Black)
    Vox amPlug Classic Rock
    Roland Cube 20x

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2008
    Locatie
    Brugge, deel van een pretpark op de grens van Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk
    Berichten
    1.472

    Standaard

    Man man man, hele discussie.

    Ik heb me er al lang bij neergelegd hoor...
    Alleen snap ik dan de signatures niet, net zoals Bram+.
    When in Doubt, Fuck it.
    When not in Doubt... get in Doubt!

    Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
    Wel een rare redernatie, want als iets slecht is voor de overzichtelijkheid, dan zijn het juist signatures, en die staan wél aan. Ik zie de meerwaarde van signatures wel hoor (je moet toch op een of andere manier je spullen kunnen verkopen?) maar overzichtelijker wordt het er niet op. Een avatar daarentegen staat niet in de weg, ik vind ze op andere forums juist wel handig omdat je snel gebruikers kan vinden als je door een topic scrolt.


    Ik dacht juist dat het iets met dataverbruik etc. te maken had dat er geen avatars waren op dit forum.
    Er zijn al vele discussies over geweest, maar uiteindelijk kwam het erop neer dat een groot deel van de leden die avatars niet nodig vond. Er zullen er altijd zijn die het wel willen. Er zijn hier recentelijk ook nog discussies over geweest, lees deze eens door.

    En inderdaad, ik vind die sigs zelf ook onoverzichtelijk (zeg ik nu met mijn tetten-sig). Maar goed, je kan die gewoon uitzetten in je profiel, dan zie je niemands sig... probleem opgelost

    edit: bij opties in je gebruikersprofiel: handtekeningen laten zien, uitvinken. Dus daar kies je zelf voor, als je andere mensen hun sig ziet. Zie trouwens de screenshot in de eerste post.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top