Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Fender the twin

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard Fender the twin

    Ik krijg een Fender the Twin aangeboden (met bijbetaling) als ruildeal voor mijn Mesa Boogie. Aangezien ik dat ding toch niet zal houden en wil doorverkopen: Ik lees niet de meest geweldige reviews, is dat ding echt zo slecht of valt dat ook wel weer mee en natuurlijk ook belangrijk: Wat doen die dingen tweedehands?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Een redknob twin is een produkt uit de jaren 80/90. Veel minder gewild dan een 60/70. Dat is ook te merken in de prijs. Veelal wordt er niet eens op geboden via marktplaats. Kijk dus even goed naar vergelijkingen. Een goede 60/70 doet op dit moment ongeveer 1000,- een redknob haalt , als je mazzel hebt , net 800,-.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  3. #3

    Standaard

    Bij SoundHouse staat op de site een "The Twin" voor 995.
    http://www.sound-house.nl/occasions.htm
    Om je maar een richtprijs te geven....
    Gear:
    Amp: Koch Multitone II (100w 2x12")
    Rack: GCX / G-Major / Boss OD-1 / CS-3 / CE-3 / Bad Monkey / Sennheiser EW172
    Pedalboard: Ground Control Pro / EB6166 / Cry Baby Wah
    Guitars: Standard u.s.a. Strat / Tele Deluxe Plus / Yamaha APX-5

  4. #4

    Standaard

    Veel te duur. Ik had er een en verkocht hem met pijn en moeite voor 650 euro als ik het me goed herinner. Ik durfde er fatsoenshalve ook niet meer voor te vragen. Instant ruis en brom die dingen, niet stil te krijgen. Vol met 'dubieze' onderdelen. Ja, hij gaat hard en hij blijft clean als een Twin.

    De reverb is zoals je ze kent, wel erg goed. Het drive kanaal is met enkelspoelers nog wel te pruimen (denk aan Popa Chubby), maar met humbuckers een blubberboel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top