Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 45

Discussie: Pukkelpop 2008

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyswatter
    Maak er live-band van en ik ben het volledig met je eens
    gezien op de bogerfeesten. Energiek, dat wel, maar vooral luid, en alles klonk hetzelfde
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    Zuidland
    Berichten
    2.266

    Standaard

    Ik ga één dagje, donderdag. Ik wou eerst 3 dagen gaan, maar 'door omstandigheden' is dat 1 dag geworden. Best wel jammer, niet dat ik speciaal groepen wou zien die komen, maar een festival is gewoon altijd leuk!

    Alhoewel ik bij het rondneuzen op donderdag wel het volgende tegenkwam wat me aanstaat:

    Kaizers Orchestra (staan naar mijn mening véél te vroeg)
    Amy MacDonald
    Soko
    Stereo MC's, wil ik ook wel's zien
    Dropkick Murphys

    en goh verder, zal het zoals zo vaak een dag van ontdekken worden!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2007
    Locatie
    Schilde
    Berichten
    163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    gezien op de bogerfeesten. Energiek, dat wel, maar vooral luid, en alles klonk hetzelfde
    Ik vind ze juist heel leuk, ok ze zitten in één hokje, beetje traditionele stevige rock, maar daarbinnen schrijven ze wel killersongs. Ik heb hun 2 studio-albums en dat zijn echt wel lekkere cd's! En Triggerfinger live @ Trix is toch een van mijn meer intensere concertervaringen. Sterke band!
    Achja, de gustibus et coloribus...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyswatter
    Ik vind ze juist heel leuk, ok ze zitten in één hokje, beetje traditionele stevige rock, maar daarbinnen schrijven ze wel killersongs. Ik heb hun 2 studio-albums en dat zijn echt wel lekkere cd's! En Triggerfinger live @ Trix is toch een van mijn meer intensere concertervaringen. Sterke band!
    Achja, de gustibus et coloribus...
    Ik wil niet zeggen dat ik het slecht vond, integendeel. En live staan ze er wel (de gitarist die op z'n hiwatt/matchless toren stond te shaken. Feedbacken ten top. Maar alles is zo van dat gebeuk, altijd hetzelfde rauwe. Daarna kwam De Mens, ook best wel stevig (minder als triggerfinger), maar daar zat wat variatie in (pompers als Dit is mijn huis, Zonder Verlangen, Luide muziek, maar ook ingetogener nummers als Sheryl Crowe, Irene,...)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2007
    Locatie
    Schilde
    Berichten
    163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Ik wil niet zeggen dat ik het slecht vond, integendeel. En live staan ze er wel (de gitarist die op z'n hiwatt/matchless toren stond te shaken. Feedbacken ten top. Maar alles is zo van dat gebeuk, altijd hetzelfde rauwe. Daarna kwam De Mens, ook best wel stevig (minder als triggerfinger), maar daar zat wat variatie in (pompers als Dit is mijn huis, Zonder Verlangen, Luide muziek, maar ook ingetogener nummers als Sheryl Crowe, Irene,...)
    Daarin kan ik je wel volgen, koningen van variatie zijn ze niet echt, maar Triggerfinger is voor mij gewoon synoniem voor een avondje perfecte rock 'n roll en Ruben Block (de gitarist) is wel een mafkees, mét uitstraling
    De Mens, die moet ik eigenlijk ook nog eens live zien...

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Locatie
    OSLO
    Berichten
    509

    Standaard

    Mijn neef gaat en bijna al mijn vrienden... En ik heb geen geld Geen dropkick murphy's, geen danko jones,...... Maar ik heb mss 1 van de komende dagen een nieuw gitaartje
    Gear:
    Guild CE100 ('5
    Vox AC50 ('7

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door euroboy
    Mijn neef gaat en bijna al mijn vrienden... En ik heb geen geld Geen dropkick murphy's, geen danko jones,...... Maar ik heb mss 1 van de komende dagen een nieuw gitaartje
    Een dag vind ik dan de beste oplossing, kan je sparen voor een gitaar, en toch een beetje pukkelpop beleven. Als ik drie dagen of meer naar een festival ga, geniet ik er naderhand gezien toch altijd te weinig van. Ben zo moe na enkele dagen dat ik te weinig bands zie, in verhouding met het geld dat ik betaal.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Locatie
    OSLO
    Berichten
    509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban
    Een dag vind ik dan de beste oplossing, kan je sparen voor een gitaar, en toch een beetje pukkelpop beleven. Als ik drie dagen of meer naar een festival ga, geniet ik er naderhand gezien toch altijd te weinig van. Ben zo moe na enkele dagen dat ik te weinig bands zie, in verhouding met het geld dat ik betaal.

    Je hebt gelijkl maar mijn neef ging maar 1 dag gaan en dat is vandaag maar al men vrienden gaan 3..
    Gear:
    Guild CE100 ('5
    Vox AC50 ('7

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door euroboy
    Je hebt gelijkl maar mijn neef ging maar 1 dag gaan en dat is vandaag maar al men vrienden gaan 3..
    Alleen vandaag gaan moet je gek voor zijn, wat een kutaffiche vandaag.

  10. #20

    Standaard

    ik ben terug van pukkelpop, ben 2 nachten en een dag geweest, en ik moet zegge het was echt geweldig!!

    Absoluut hoogtepunt was natuurlijk Metallica, daar kom ik echt superlatieven voor tekort , geweldige show, alleen hadde sommige solo's er van mij wa meer bovenuit mogen steke en zate de bassdrums van Lars soms ook nie helemaal just. Maar dat doet nix af aan een onvergetelijke live-ervaring.

    Wie er voor mij ook echt uitsprongen waren Cold War Kids (echt 'eerlijke' muziek) en Sons of Albion. Michael Franti vonk ook leuk, zoveel contact met t publiek. En die van das Pop had sjikke amps. Cult of Luna vond ik precies 'nie kloppen'... 'metal' met een een beige tele op een orange... van Within Temptation vond ik vooral de laatste nummers wel knap; goed gebracht en best wel wa showelementen.

    Maar ik vond mijn dagske pukkelpop iig enorm geslaagd
    57 % van de statistieken zijn compleet uit de lucht gegrepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top