Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 45 van 45

Discussie: Pukkelpop 2008

  1. #41

    Standaard

    Manic Street Preachers


    Caribou


    The Dresden Dolls


    Pivot

  2. #42

    Standaard

    Late of the Pier


    Bloc Party


    The Gutter Twins

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Fijn om wat foto's te zien, inderdaad Soulwax was overgewaardeerd. Als de dewaele brothers morgen het geluid dat ze op toilet tijdens het schijten maken opnemen, vindt men dit heel waarschijnlijk fantastisch. Vroeger hebben ze anders wel hele goeie nummers gemaakt.
    Wat vond jij van de manics? Ik vond het super, blijft echt prachtige muziek. En wat een platte mannen als het op taalgebruik aankomt 'happy fucking christmas'

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban
    Fijn om wat foto's te zien, inderdaad Soulwax was overgewaardeerd. Als de dewaele brothers morgen het geluid dat ze op toilet tijdens het schijten maken opnemen, vindt men dit heel waarschijnlijk fantastisch. Vroeger hebben ze anders wel hele goeie nummers gemaakt.
    Wat vond jij van de manics? Ik vond het super, blijft echt prachtige muziek. En wat een platte mannen als het op taalgebruik aankomt 'happy fucking christmas'
    De manics waren goed ja. Echt een mooi gitaargeluid heeft die zanger!
    Die Rihanna cover was ook wel geslaagd

    Had bij Soulwax ook een beetje gehoopt op wat gitaarnummers van bv. Much Against Everyone's Advice.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
    De manics waren goed ja. Echt een mooi gitaargeluid heeft die zanger!
    Die Rihanna cover was ook wel geslaagd

    Had bij Soulwax ook een beetje gehoopt op wat gitaarnummers van bv. Much Against Everyone's Advice.
    Inderdaad en ook het nummer 2 many deejays, ik denk dat het grootste deel van het typische 2manydeejayspubliek zelfs niet weet dat die naam afkomstig is van een Soulwax nummer. En When logics die, naar mijn mening het beste Soulwaxliedje.

    En die gitaarsound was inderdaad super, waren dat lonestars of stiletto's eigenlijk, kan het verschil echt slecht zien. En zo een les paul classic is natuurlijk ook een superhete gitaar. Ook grappig toen zijn geluid uitviel: you stole the sound out of my fucking guitar .
    Ik ben ook helemaal weg van zijn soleerstijl, heel simpel maar retecool.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top