Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Hoelang denken jullie dat ik speel???

Aantal stemmers
31. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • 2 weken

    3 9,68%
  • half jaar

    2 6,45%
  • 1 jaar

    16 51,61%
  • 2 jaar

    8 25,81%
  • 3 jaar

    0 0%
  • 5 jaar

    0 0%
  • Langer dan 5 jaar

    2 6,45%
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31
  1. #21
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Je doet het niet onaardig. Alleen Little wing is ontzettend uit de maat in het begin en verder eigenlijk ook wel wat.
    Wonderful Tonight vond ik mooi gespeeld en ik vond het als het ware aangenaam om naar te luisteren. Layla doe je niet slecht, maar daar mag je nog wat aan oefenen van mij. Andere liedje moet ik nog even luisteren. (heb ik nu net gedaan en je doet het ook goed)

    Je lijkt me trouwens erg lange vingers te hebben (da's goed uiteraard, kijk maar eens naar de handen van Jimi Hendrix ) Je zou erg makkelijk basnoten met de duim van je linkerhand kunnen spelen. Ik kan dat zelf maar heel beperkt door mijn kleine handjes

    Al bij al doe je het erg goed voor het jaartje (?) dat je speelt. (ik schat een jaar afgaande op de post van Fingers). Ik denk dat ik het je niet nadeed toen ik zo lang speelde (internet bestond toen ook wel nog neit, dus ik moest alles nog met cdtje leren of van iemand anders).
    Probeer inderdaad wat aan het gevoel te werken. Luister goed naar de originele nummers en let goed op wanneer men wat stiller/luider gaat spelen enzo. Gevoel is erg belangrijk, belangrijker dan alle noten juist spelen!

    Maar je bent goed bezig, gewoon veel blijven dooroefenen en spelen! Binnen een jaartje neem je dan even exact dezelfde liedjes op en vergelijkt ze.. je zal verbaasd zijn!

    Succes nog.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Op 19/10/2007 (dag van voorstel hier op GN speelde hij 5 weken, dus tel rustig uit)


    (ja ik ben een smerige zak)
    WHaha schoft

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
    Je doet het niet onaardig. Alleen Little wing is ontzettend uit de maat in het begin en verder eigenlijk ook wel wat.
    Wonderful Tonight vond ik mooi gespeeld en ik vond het als het ware aangenaam om naar te luisteren. Layla doe je niet slecht, maar daar mag je nog wat aan oefenen van mij. Andere liedje moet ik nog even luisteren. (heb ik nu net gedaan en je doet het ook goed)

    Je lijkt me trouwens erg lange vingers te hebben (da's goed uiteraard, kijk maar eens naar de handen van Jimi Hendrix ) Je zou erg makkelijk basnoten met de duim van je linkerhand kunnen spelen. Ik kan dat zelf maar heel beperkt door mijn kleine handjes

    Al bij al doe je het erg goed voor het jaartje (?) dat je speelt. (ik schat een jaar afgaande op de post van Fingers). Ik denk dat ik het je niet nadeed toen ik zo lang speelde (internet bestond toen ook wel nog neit, dus ik moest alles nog met cdtje leren of van iemand anders).
    Probeer inderdaad wat aan het gevoel te werken. Luister goed naar de originele nummers en let goed op wanneer men wat stiller/luider gaat spelen enzo. Gevoel is erg belangrijk, belangrijker dan alle noten juist spelen!

    Maar je bent goed bezig, gewoon veel blijven dooroefenen en spelen! Binnen een jaartje neem je dan even exact dezelfde liedjes op en vergelijkt ze.. je zal verbaasd zijn!

    Succes nog.
    Bedankt. Ik voelde me erg goed nadat ik deze post las. Helemaal waar.. Ik speel zonder gevoel wat wel zou moeten. Dat doe ik ook wel...: Als ik alleen ben. Als er een camera of een mens is speel ik gelijk anders, Dan gaan mij oogjes bijv. niet dicht.
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  4. #24

    Standaard

    En ik speel nu 10 maanden
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  5. #25

    Standaard

    10 maanden? dan is dit erg knap hoor

  6. #26

    Standaard

    Ik wou eerst op 6 maanden stemmen, toch maar op 2 gezet.

    Oeps.
    it's better to burn out than to fade away

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WICKED
    10 maanden? dan is dit erg knap hoor
    Thx!!!!!

    334234324234
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero
    Ik wou eerst op 6 maanden stemmen, toch maar op 2 gezet.

    Oeps.
    haha, Had het niet erg gevonden. Bedankt dat je je mening gegeven hebt!!!
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  9. #29

    Standaard

    Even de tijd genomen om ook de rest even te bekijken, maar ik vindt je lekker spelen, denk dat je aardig wat talent heb en dat het helemaal goed gaat komen met jouw.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2001
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    1.126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door repelsteeltje
    Even de tijd genomen om ook de rest even te bekijken, maar ik vindt je lekker spelen, denk dat je aardig wat talent heb en dat het helemaal goed gaat komen met jouw.
    talent is een te overtrokken groot woord ...
    It don't mean a thing
    if it ain't got the swing!!
    http://members.home.nl/yvonnevanroosmalen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top