Geweldig concert mijn vriendin heeft ook genoten maar ja idd alleen jammer van die galmbak was voor mij de eerste keer in de Arena.
We hadden jammer genoeg geen veldkaarten door dat klote gedoe op internet met dat doorverwijzen van livenation naar een andere site terwijl ik daar onmiddelijk had kunnen inloggen maar ja da's achteraf gelul.
Stonden nu op de eerste ring bijna achterin rechts van het podium.
Tja de Arena kaart het is duur maar je kan niet anders als je wat te zuipen wilt.
Daarna terug wat een klotezooi, eerst op het parkeer terrein stond alles vast omdat schijnbaar opeens een parkeerkaart nodig was, was me niet vertelt hadden ze wel eens mogen zeggen s'middags met het parkeerterrein op loodsen maar meer mensen hadden dat niet meegekregen en waren ook erg pissed off.
We stonden op zo'n dor grasveld een eindje van de Arena af.
Ben op een gegeven moment er gewoon vanaf gereden daar achter een belg aan want we hadden contant niets bij.
Ja sorry dan wordt ik pissed moeten ze maar duidelijker in zijn ik pin eigenlijk altijd en heb zodoende niets contant bij.
Maakte dit ook verontwaardigd duidelijk aan de jongen die ons na rende waarop we mochten doorrijden.
Verder nog in die kolere file gestaan waar er langs de weg een paar stonden te kotsen maar afgezien van die ellende was het toch een mooi concert.