Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 25 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 244
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Effect ! Multitest tuners in pedaalvorm

    Is er hier nog interesse om morgenmiddag bij Feedback Rotterdam een paar tunerpedalen te testen? Ik ga er morgen 1 halen, en ben wel erg benieuwd naar alle verschillende opties. Ik wil die Pitchblack weleens testen, en de verschillen tussen de Boss en de DT-10 even zelf zien. En testen is in je eentje lang niet zo leuk als met een paar man, dus vandaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ik wilde eigenlijk vandaag naar de Feedback om de MM6 te testen (sorry, niet gitaar-gerelateerd ) maar ik zal er over nadenken om dat een dagje uit te stellen... afijn, mijn eerdere bevindingen met TU2 en DT10 zijn inmiddels wel bekend, die nieuwe 'pikzwarte' ben ik wel benieuwd naar, heb 'm gisteren wel zien liggen op de meeting maar niks mee gedaan
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Lijkt me leuk! Je weet dat ik jouw mening ook waardeer, dus het zou mooi zijn (voor mij iig ) als je er morgen ook bij bent.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Jammer dat het helemaal in Rotterdam is. Als het in Apeldoorn was,, was ik misschien wel gekomen. Met de Behringer tuner en Fender tuner Maare succes morgen! Ik denk dat je toch al wel overtuigd bent van de korg Hans?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ja, het wordt (denk ik nu) sowieso die Korg. Maar goed, ik ben er dan toch, en dan kan ik er net zo goed een paar aan een A/B test onderwerpen en mijn bevindingen hier delen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Das altijd goed natuurlijk Ik ben nog steeds op jacht naar een tuner. Eerst even sparen nog (me nieuwe LP en Plexitone waren eigelijk niet zo geplant maar ja ). Ik dnek overgens dat ik ook voor de Korg ga. Als je wil, kun je de zilvere en zwarte versies eens naast mekaar testen? (als het mogelijk is graag Ben benieuwd of er nog verschil is tussen die twee, die nieuwe zwarte dan he).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Je bedoelt de DT-10 en de Pitchblack? Of de zilveren en zwarte DT-10? Dat laatste gaat denk ik niet meer lukken, want de zwarte wordt volgens mij niet meer nieuw verkocht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Ja sorry inderdaad de Pitchblack en de DT-10
    Ik heb de Pitchblack van de week wel gezien bij musik productive en zag er wel erg strak uit. Dus ik weet nog niet voor welke van de drie ik moet gaan, dus als je dat zou willen testen zou het super zijn Ben benieuwd!
    (zit dus te twijfelen aan een zilvere DT-10 of de zwarte DT-10, word dan een tweedehands, of dus die Pitchblack als die nog beter/fijner/nauwkeuriger is. Ik weet niet wat ik zelf mooier vind, zwarte of zilvere DT-10 )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2007
    Locatie
    Deventer!
    Berichten
    699

    Standaard

    @robert-gitarist
    Ik heb beide, dus kom maar eens testen! (-:
    Jammer dat m'n TU-2 weg is anders was het helemaal goed vergelijken.

    Ondanks dat ik die TU-2 ook een prima ding vond heb ik die laatst geruild voor een ander pedaal dus had ik geen stempedaal meer.
    Tja en zowel de pitchblack als de DT-10 hebben verschillende voor/na delen (buffer/True bypass)dus dan maar beide.....

    Moet je eerlijk gezegd wel bekennen dat ik tot nu toe niet echt een voorkeur heb, vind zowel de TU-2 als de beide korgs prima eigenlijk.

    ééntje komt vast op mijn board, de andere neem ik mee wanneer ie nodig is...
    (als ik dus mijn board niet mee wil nemen)
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Oké, ben vandaag niet naar de Feedback geweest maar vast naar mijn nieuwe werk, dus ik kan morgen inderdaad wel even langsgaan. Overigens, op de Korg site is te vinden dat de Pitchblack niet nauwkeuriger is dan de DT10, beide een knappe 1 cent nauwkeurigheid, maar er is/komt wel een Pitchblack+ waar je twee instrumenten op kan aansluiten en die de nauwkeurigheid nog even met een factor tien omhoogschopt. Voor de freaks en fanatici....
    Op de Korg site trouwens ook alleen nog maar de zwarte DT10, niet meer de blank alu versie.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top