Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 19 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 186
  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Locatie
    Swalmen
    Berichten
    255

    Standaard

    (verplaatst)

    He,

    heb hier nog een ouwe sporen (4) recorder liggen, werkend

    Tascam, Porta 07 (jup, nog met casette bandjes )

    als het goed is zelfs nog compeet met de originele handleiding (die moet ik dan nog wel ff zoeken )

    Als er iemand iets mee kan......... Swalmen/Limburg PM me dan maar

    kan zo opgehaald worden.

    -- UPDATE___
    Madcow heeft hem opgehaald -- have fun
    Laatst gewijzigd door Olorin; 31 oktober 2010 om 17:03

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    als er iemand in zeeland of omgeving zin heeft een blokkie om te rijden (want via de post versturen gaat wel erg ver) dan ligt hier nog een rooie bolt-on les paul-stijl hals van Phoenix. Ligt alweer een paar jaar in de weg.

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    118

    Standaard

    Ik heb nog een versterkertje staan die erg graag naar de vuilstort toe wil. Hij luistert naar de naam Samick SM-10. Hij kan nog schreeuwen, alleen knoppen kraken soms wat bij het draaien....

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard treble bleed

    Omdat het bijna kerst is...en omdat als je weerstanden e.d. besteld je er net zo goed een heleboel kan bestellen heb ik wat treble-bleeds in elkaar gefrot. 100k weerstandje met een 0.01uf condensatortje. Wil je er een PM even je adres voor de prijs van een postzegel stuur ik er een.

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2009
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.605

    Standaard

    De stratbody uit mijn sig mag voor GNers gratis weg!

    Afhalen in Apeldoorn of verzendkosten voor de afnemer + 2,00 verpakkingskosten.

    PM is je vriend.
    Laatst gewijzigd door Rock Bottom; 25 januari 2011 om 17:26
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

  6. #126
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jplm Bekijk bericht
    Hallo.

    Ik herinner me dat ik eens een topic gelezen heb waarin mensen dingen konden aanbieden die ze voor niets weg wilden geven, kan het alleen niet meer vinden.

    Maar goed, de situatie: ik heb jaren geleden voor een prikkie eens een Hondo Strat gekocht, dit omdat ik tijdens de vakanties gewoon iets te pingelen wilde hebben, waarbij de eis was dat de mee te nemen gitaar gewoon in mijn koffer moest passen. Ik kwam toen op het lumineuze idee om een electrische gitaar te nemen, slagplaat met pickups e.d. eraf, en in plaats daarvan een plaatje hout erop zodat je een klein beetje een akoestisch geluid had (in de stilte van je hotelkamer tenminste), dus zonder versterker of stroom of zo. Ging prima, hals en body uit elkaar schroeven, en de zaak zó in de koffer.
    Dit doe ik echter al een paar jaar niet meer, dus nu hangt dat ding er maar, is verder nog compleet met de slagplaat me alles eraan, alleen de hals is niet zo héél recht meer. Dus, wie iets zoekt als studiemateriaal voor zelfbouw of iets dergelijks (of voor mijn part brandhout) kan 'm zo komen halen. Ik vind het jammer om 'm in de vuilnisbak te gooien, vandaar.

    Groet, Jan.
    Op verzoek verplaatst. (G.G.)

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.945

    Standaard

    Ja, klopt, in de buurt van Nijmegen. De eventuele rest kan via 'n pm, anders staat straks de hele straat vol, voor zo'n mooie Hondo .

    Groet, Jan.

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.945

    Standaard

    Even voor de volledigheid: de Hondo-Strat is weg.

    Groet, Jan.

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard Kom maar halen.

    Bij de advertentie staat een prijsindicatie. Maar met verwijzing naar deze post mag je het gratis komen halen als je wil: http://link.marktplaats.nl/424875292

    P.S. liefst alleen email contact!

    P.S.2. Voldoende reacties Afspraak gemaakt, morgen waarschijnlijk opgehaald. Ik ga niet op iedereen reageren via email als jullie het niet erg vinden. Echt grappig hoe snel je van iets af kan komen!
    Laatst gewijzigd door BartL; 22 februari 2011 om 21:47

  10. #130

    Standaard

    Bump!
    Eens, in een vorig huis, liet ik een granieten aanrechtblad plaatsen. Hoewel het volgens de granietjongens nooit gebeurd ging dat niet helemaal goed en brag het ding zowel bij de uitsparing voor de spoelbak alsmede die voor het fornuis.

    Lang verhaal kort houdend, de brokken mocht ik houden en ze gingen een nieuwe laten maken.

    Beetje kortgebikt bestaan die brokken uit 2 vierkante platen van 62 bij 70 bij 3cm dik zwart graniet. Gepolijstte bovenkant. Schitterend voor een grafsteen voor je konijn ofzo. Ik heb alleen geen konijn en als ik er al een zou hebben zou ik em niet begraven maar een dag laten stoven in Leffe Blond, wat honing en een paar takjes tijm.

    maar,
    Als ik het goed begreep gebruiken gitaarbouwers dit soort fratsen als zware stabiele ondegrond voor vlakken e.d. Correct me if wrong, ik ben handig met effecten maar niet met hout.

    Dus, hebben? Af te halen in Almere Haven. Neem een auto mee want OV is niet te doen. En daar het er 2 zijn maak ik er bij voorkeur 2 bouwers blij mee.

    reacties? PM
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top