Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 9171819
Weergegeven resultaten: 181 t/m 186 van 186
  1. #181
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Pm verzonden.

  2. #182
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Oosthuizen
    Berichten
    1.813

    Standaard

    Is naar Tabula Rasa.
    Religion is the root of all evil (Richard Dawkins)

    Mijn Snake gitaar getest
    Mijn akoestische getest

  3. #183
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Grizzly, bedankt. Was gezellig, lekkere koffie, lekker gereedschap en hout bekijken en slap ouwehoeren. Leuke middag geweest! Straks de boel in elkaar flansen.

  4. #184

    Standaard

    Hallo,

    Ik probeer nu al een aantal weken lang kapotte (bas)gitaren te zoeken op internet, alleen tevergeefs. Nu dacht ik laat ik hier eens een oproepje doen.

    Ik ben dus op zoek naar een (bas)gitaar die afgedankt en naar de knoppen is, zodat ik die weer nieuw leven in kan blazen als een soort projectje voor in m'n vrije tijd.

    Ik hoop dat er gitaristen hier zijn die mij willen helpen om dit project van de grond te helpen! En mocht er vraag naar zijn dan zal ik ook een topic beginnen waar ik mijn voortgang laat zien.

    Alvast heel erg bedankt!
    Laatst gewijzigd door mdraijer; 15 juni 2016 om 09:56

  5. #185
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Is ook lastig te vinden. Er zijn er een hoop die erop zitten te azen. Of het wordt in onderdelen aangeboden of het gaat in zijn geheel voor een redelijk bedrag de deur uit.

    Ik hou zelf de gitaren met gebroken nek in de gaten en er zit zelden wat leuks bij, en als het erbij zit zijn het nog steeds flinke bedragen.
    147-c Guitars

  6. #186
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mdraijer Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik probeer nu al een aantal weken lang kapotte (bas)gitaren te zoeken op internet, alleen tevergeefs. Nu dacht ik laat ik hier eens een oproepje doen.

    Ik ben dus op zoek naar een (bas)gitaar die afgedankt en naar de knoppen is, zodat ik die weer nieuw leven in kan blazen als een soort projectje voor in m'n vrije tijd.

    Ik hoop dat er gitaristen hier zijn die mij willen helpen om dit project van de grond te helpen! En mocht er vraag naar zijn dan zal ik ook een topic beginnen waar ik mijn voortgang laat zien.

    Alvast heel erg bedankt!
    Je kan ook een "Gezocht" advertentie op marktplaats plaatsen. Wie weet krijg je daar een reactie op.

    Verder ben ik lid van deze groep, daar komt ook af en toe wel eens een opknappertje voorbij: https://www.facebook.com/groups/UsedMusicNewGlory/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top