Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: M'n nieuwe gitaar!

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoppel
    Mooie gitaar, gefeliciteerd!
    maar euhh... ligt het aan mij of is de bovenste linkshandig en de onderste rechtshandig? Ben nieuw weet nog niet de juiste termen hiervoor
    haha klopt ik had het ok al gezien. kennelijk had ik de foto in paint gespiegeld. Het is er gewoon 1 en een rechtshandige :P. Als het goed is is de foto nu goed.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Je hebt er gewoon stiekum 2 gekocht?
    ----

    // City Of Life //

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Zal 'tgaan jaaa???
    Ons nog een beetje doen lekkebaarden...........
    en de vakantie moet nog beginnen!!!!!

    Gefeliciteerd Geert, mooie aanwinst. Verdient wél een acoustische versterker of een para-DI van LRBaggs naar de PA vind ik. Niet door een (ook al zij het een Roland JC80) buizenversterker.

    Spelen maar!!!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  4. #14
    Member
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    88

    Standaard massief

    heb 't even nagekeken op hun site, maar zij en achterkant zijn gewoon massief hoor.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 januari 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    311

    Standaard

    Hoi Geert,

    Ik heb zelf de 63 CE - zeg maar de 000 versie. Daarnaast zit in die van mij een fishman element en versterkt klinkt de gitaar ook mooi. Trouwens, ik heb dan wel speciaal een versterker voor een akoestische gitaar.

    Ik heb ook de 163 (die is helemaal massief), beide gitaren zijn top.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
    Je hebt er gewoon stiekum 2 gekocht?
    Ja klopt een voor de breek

    @ Laser: Haha sorry, ja mijn vakantie is ook net bezig dus het spelen zal wel goed komen.. !! Ik heb ff opgezocht wat een para di inhoud, maar zoiets is nog welis een idee. Bedankt voor de tip


    @chef: De zij en de achterkant zijn toch gelamineerd hoor.. ze hebben het alleen beetje slim weggelaten op de site. Als het massief was hadden ze het er duidelijk bijgezet denk ik, net als bij de top. Ik ga het nog wel ff navragen bij de winkel.

    @ hessepes: Gaaf hoor!! In deze zit ook een fishman, met een tuner, altijd handig. Zon versterker voor een ak. gitaar is wel t mooist ja. Naja ik hou het voorlopig nog wel ff uit met mn line6.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    150

    Standaard

    Mooi gitaar, zeker dat achterblad! Gelet op de prijs kan het bijna niet massief zijn. Maar wat maakt het uit, het ziet er goed uit, het klinkt goed, gefeliciteerd!

    Groet,
    Peter

    ps Goed om te zien dat Blueridge wat minder bling op de headstock heeft. Dat was het enige dat ik lelijk aan Blueridge vond.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top