Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 33

Discussie: Excuus

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    welkom terug. Moedige stap. Ach vergeven en vergeten was de uitdrukking toch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  2. #12

    Standaard

    Top joh, ik had je toen ook een PM gestuurd, ik weet niet of je die gelezen hebt?
    Good to have you back, en niet zo snel op de kast springen voortaan!

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_TRC
    Top joh, ik had je toen ook een PM gestuurd, ik weet niet of je die gelezen hebt?
    Good to have you back, en niet zo snel op de kast springen voortaan!
    Net gelezen!
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    goeie aktie!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Thumbs up

    Ook een goede sfeerverbeteraar.

    Bij mij mijn excuses dat ik erom gelachen heb, had ik niet moeten doen. Iemand die zo moedig is om zijn fout toe te geven... Erg cool. En goed voorbeeld doet goed volgen of weet ik veel hoe dat gezegde gaat, dus bij deze mij excuses. Meer mensen zoals jij hier op het forum zou nog geweldiger zijn . Nogmaals sorry.
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *AcousticGuitarMan*
    Maar het werd steeds erger en ik moest alleen maar vragen beantwoorden: Heb je hem weleens live gezien enz. OMG!!!
    Ja die vraag kwam van mij. Is niet zo'n rare vraag toch? Ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd (want volgend mij heb je er geen antwoord opgegeven) En die vraag was een poging om het topic nog een beetje inhoudelijk te houden. Zoals je eerder in het topic had kunnen lezen, ben ik ook erg te spreken over zijn muziek.




    Jongen jongen wat vat jij het allemaal hoogdravend op. Je doet me denken aan de Pais van 10 jaar terug die naar een boyband luisterde en daar helemaal voor door het vuur ging (this is my confession )



    Heb je zn biografie ook gelezen? Prachtig boek, maar wellicht vind je na het lezen van dit boek de heer Clapton iets minder sympathiek.
    Laatst gewijzigd door Pais; 22 juli 2008 om 20:34
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  7. #17
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Kijk da's nou sympathiek.


    Btw niet om lullig te doen, ik had e.a. totaal niet gevolgd en las jouw eerste post hier en dacht bijna meteen Clapton. En verdomd het ging om Clapton

    Laat ik het erop houden dat het totaal niet mijn ding is en hij zijn mindere perioden heeft gehad, is 1 voordeel dan moet hij ook zijn betere tijden gehad hebben.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Ja die vraag kwam van mij. Is niet zo'n rare vraag toch? Ik ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd (want volgend mij heb je er geen antwoord opgegeven) En die vraag was een poging om het topic nog een beetje inhoudelijk te houden. Zoals je eerder in het topic had kunnen lezen, ben ik ook erg te spreken over zijn muziek.




    Jongen jongen wat vat jij het allemaal hoogdravend op. Je doet me denken aan de Pais van 10 jaar terug die naar een boyband luisterde en daar helemaal voor door het vuur ging (this is my confession )



    Heb je zn biografie ook gelezen? Prachtig boek, maar wellicht vind je na het lezen van dit boek de heer Clapton iets minder sympathiek.
    eeh, ik heb zijn boek wel gelezen en heb bijna alles van hem maar: Nog niet live gezien maar ben ik wel van plan, alleen jammer dat hij een beetje doof is en het steeds erger word en dus het gitaarspel er onder lijd . Maarja. Wel mooi boek. Leuk ook om zijn invloeden te weten
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *AcousticGuitarMan*
    eeh, ik heb zijn boek wel gelezen en heb bijna alles van hem maar: Nog niet live gezien maar ben ik wel van plan, alleen jammer dat hij een beetje doof is en het steeds erger word en dus het gitaarspel er onder lijd . Maarja. Wel mooi boek. Leuk ook om zijn invloeden te weten
    Een paar jaar terug speelde hij in Ahoy. Misschien had hij zn dag niet, maar het leek erop alsof hij zwaar met tegenzin zat te spelen. Het enige wat hij het hele optreden heeft gezegd is ´thank youououou...´
    Maar natuurlijk was het gaaf om hem te zien spelen, hele toffe avond geweest.

    Maar het blijft een arrogante kwast
    Hoe hij vertelt in zn biografie dat hij het prachtig vind om met zn nieuwste ferrari door zn geboortestraat te rijden, om al het lowlife eraan te herinneren dat hij het helemaal gemaakt heeft.... Achja.

    Veel sympathie kan ik niet voor hem opbrengen maar als je de capaciteiten hebt om muzikaal zo ver te komen, moet je ook wel een beetje een freak zijn denk ik.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Heb de discussie met der tijd niet gevolgd maareuh: klasse hoor!
    Dat maakt van je een groot GitaarNet-er.

    1 Woord: R E S P E C T !
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top