Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33

Discussie: Excuus

  1. #1

    Standaard Excuus

    Pff. Ik had het laatste berichtje niet gelezen van Mitch waarin stond dat ik een weekend geen gitaarnet forum meer had dus ik kon er niet meer op en dacht dat ik gebanned was. Ik had het 2 keer geprobeerd. en gelukkig nog een keer maandag ander dacht ik echt dat ik gebanned was en was ik er niet meer opgegaan. Ik had het nog even terug gelezen en hoewel het gescheld was verwijderd dacht ik nadat ik het had gelezen toch: Ik ben echt te ver gegaan. Maaar ik was zo boos want ZO kwam het over op MIJ:


    Ik wou even mijn held verdedigen want ik zag overal dat mensen hem overschat vonden. Ik weet ook wel dat er veel fans zijn zoals ik maar ook veel die hem overschat vinden OMDAT IEDEREEN HET ZEGT. Misschien vinden ze het wel mooi maar ze nemen de moeite niet om het te luisteren OMDAT IEDEREEN HET ZEGT. voor die mensen was dit topic bedoeld. Daarom had ik een paar goede (imo) filmpjes neergezet van hem. Maar toen kreeg ik het eerste al: Je weet dat het van Jimi Hendrix is he? Nouja, Dat weet ik. Maar dat heeft er niets mee te maken. Daar gaat het topic niet over. Dat vind IK Offtopic. En ik werd boos omdat Jimi weer eens word verdedigt die ik OOK enorm goed vind maar wel Overschat.(ja ik vind hem overschat). Maar wel heel goed. Want overschat omdat ik hem nooit iets speciaals zie spelen en van sommige stukken koppijn krijg. maarja. ik dacht: altijd weer Hendrix. Laat maar. Ik weet niet hoe het zo uit de hand is gelopen maar op een gegeven moment kreeg ik iedereen tegen me en ik wed zo boos. Ik dacht dat niemand ECHT de moeite had genomen om de filmpjes te kijken. Dan krijg ik te horen: saaie Pentatonics. Ja ok. Als je er niet van houd. Maar het werd steeds erger en ik moest alleen maar vragen beantwoorden: Heb je hem weleens live gezien enz. OMG!!! Ik werd steeds bozer en toen kwam er gescheld bij. Maar ok. Het was verkeerd van me en zal me inhouden de volgende KEREN, En Mitch. Ik wil jou nog bedanken. Dat heefft verschillende redenen.

    Maarja,

    SORRY SORRY SORRY!!! Duizend maal sorry


    Ik ga nu weer lekker verder posten en rondneuzen... EN DE HELE DAG GItAARSPELEN!!!
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2007
    Locatie
    Deventer!
    Berichten
    699

    Standaard

    Hulde!


    7890
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 november 2007
    Locatie
    3rd stone from the sun
    Berichten
    1.081

    Thumbs up

    +1. Kijk dat vind ik nou een mooi gebaar. Moet je lef voor hebben hoor!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggy
    Geld is hier zo schaars als natte kutjes in een homobar.

  4. #4

    Standaard

    en weet je wat het is met jouw idool; die man is wel dik binnen en kan spelen wat hij wilt. Mijn idool is aan de drank en kan zich nauwelijks een gitaar veroorloven.... dus alles is relatief.

  5. #5

    Standaard

    WillemdaGuide: Ik snap niets van die 7890 sorry.
    TubeScreamer: Bedankt maar het moest gewoon. Na al dat gescheld
    Harry:Aha!
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Excuses aanvaard. Goed/slim/moedig/aardig van je om je excuses aan te bieden, dat kan niet onbeantwoord blijven. Veel plezier nog op het forum!
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    7890 is om de post te vullen. een post moet uit minstens 10 tekens bestaan

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Kijk, omdat jij je excuus aanbied hebben de mensen (weer) respect voor je. Goed gedaan jongen.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Thumbs up


    Kijk, da's nou net waar ik het in Off Topic over had: als mensen na een uitglijer gewoon durven terug te komen op hun woorden en/of hun excuses aanbieden ontstaat er een sfeer van respect in plaats van dat het steeds makkelijker wordt om iemand af te zeiken.
    Helemaal goed, strakke actie!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry
    en weet je wat het is met jouw idool; die man is wel dik binnen en kan spelen wat hij wilt. Mijn idool is aan de drank en kan zich nauwelijks een gitaar veroorloven.... dus alles is relatief.
    Wie is dat?
    Gonna dance all my shit away

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top