Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 50
  1. #1

    Standaard Piens (Deinze)/ Feedback (Utrecht)

    Eerst en vooral: ik zet dit topic in algemeen omdat ik niet weet waar ik het moet plaatsen.

    Binnenkort ga ik een nieuwe gitaar kopen en ik ben van plan om naar Piens in Deinze of naar Feedback Utrecht te gaan. Ik weet echter niet naar welke winkel ik het best zou gaan (prijsverschil, maar vooral voorraad; ik wil meerdere gitaren testen). Piens is duurder, maar wel een stukje dichterbij dan Feedback Utrecht. Dus wil ik eigenlijk gewoon weten in welke winkel ik het meeste kans heb dat die gitaren die ik wil testen, op voorraad zijn.
    Alvast bedankt.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    PIENS is afzetterij waar je bijstaat, prijzen zijn veels te duur (tot 200€ meer dan in andere winkels), je gitaar krijgt een onverwijderbare sticker op de rug gekleefd (ja zelfs een gibson Custom-Shop of een Rickenbacker uit 1964), dit ivm garantie (ze zijn te lui om op te zoeken of je die gitaar met dat serienummer daar gekocht hebt).

    Als je een beetje bij de standaardmerken wilt blijven (Fender/Gibson/Gretsch), kan je Muziek & Visie in Antwerpen eens proberen, niet zo groot als piens, ook niet zo'n hele show errond, maar wel eerlijke prijzen & extreem behulpzame & vriendelijke verkopers (en jeroen weet alles daar, en helpt je met de glimlach). Ook is testen daar geen probleem (bij piens doen ze al moeilijk om een squier te mogen testen).


    op de site www.muziekvisie.be kan je de stock checken van wat de winkel binnen heeft.
    Laatst gewijzigd door Mr.Fingers; 13 juli 2008 om 13:26
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 oktober 2003
    Locatie
    Zuidelijke Nederlanden
    Berichten
    2.111

    Standaard

    Piens heeft een grote voorraad, zodat je kan testen en de beste er uit halen. Feedback ken ik niet. Maar er zijn nog goede winkels in België, hoor. Key Music heeft ook scherpe prijze.




    PS: bij deze doe ik de groeten aan de mensen van Piens, die zich bezig houden met commentaar over hun winkel op het net af te schuimen.
    TE KOOP: fender bandmaster 1968 (drip edge) nog blackface circuit. in perfecte staat

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Locatie
    Hier en daar
    Berichten
    783

    Standaard

    Ik ben 2 weken geleden nog bij Piens geweest... ik moet zeggen qua prijzen en service lijkt hij heel hard op de afzetters hier in geel (vanderheyden music...) en bij muziek en visie (daar ben ik ook al geweest, ga er nog eens naartoe) daar heb ik geen enkel negatief punt... Veel gitaren, veel versterkers etc, goede bediening, eerlijke prijzen...
    BACKSTAGE is coming trough
    Te KOOP: ROLAND CUBE 60
    Het Grote MattellicA en J-sus Rulez Pedaalbouw Topic!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    @Heavy Metal Thunder: zijn er mensen van Piens die de reacties op het internet afschuimen? Toch wel bizar dat ze dan niets aan hun "reputatie qua prijzen" doen (want ik ben niet de enige die zegt dat ze nogal duur zijn!)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Locatie
    Hier en daar
    Berichten
    783

    Standaard

    in mijn stad zijn ze zelfs nog iets duurder.. en dan maar kwaad zijn dat ik van miserie alles uit antwerpen (muziek en visie) of als ik daar niet geraak (ben nog maar studentje) uit duitsland moet halen. Maar als je er geraakt: muziek en visie!
    BACKSTAGE is coming trough
    Te KOOP: ROLAND CUBE 60
    Het Grote MattellicA en J-sus Rulez Pedaalbouw Topic!

  7. #7

    Standaard

    Sja, muziek & visie, al veel goeds over gehoord en het is ook vlakbij, maar de merken die ik wil testen (ltd, jackson, ibanez) hebben ze niet.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    keymusic in st.niklaas dan?
    Leo Caerts in Leuven?
    ...
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    keymusic in st.niklaas dan?
    Leo Caerts in Leuven?
    ...
    Als ik op de site van Keymusic naar een aantal gitaren zoek, krijg ik de melding dat de zoekactie niets heeft opgeleverd.
    Hebben ze die gitaren dan niet of is die zoekfunctie gewoon niet volledig?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toon-
    Als ik op de site van Keymusic naar een aantal gitaren zoek, krijg ik de melding dat de zoekactie niets heeft opgeleverd.
    Hebben ze die gitaren dan niet of is die zoekfunctie gewoon niet volledig?
    Ze hebben meer dan je op hun site kan vinden, dat wel, maar natuurlijk ook niet alles. Geen enkele winkel heeft alles. Je zal er toch heus een paar moeten opzoeken... Om je lijstje aan te vullen:
    -Beat Shop in Antwerpen
    -Strings & Things in Antwerpen
    -Jacky Claes in Genk (miss dichterbij?)
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top