Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 59
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Ik was afgelopen weekend bij feedback R'dam,
    zag ik een ouwe vent op een Gibson les paul spelen, alleen hij bakte er 10 x nix van!!! Ikdacht echt ; SPEEL DAN NIET!!!
    Kent iemand nog meer van dit soort losers met sterallures en een veel te dure gitaar?

  2. #2
    Dude
    Guest

    Standaard

    ik vind dat je niet zo moet zeiken, als ik 45 ben en een goede baan heb en met gitaar spelen wil beginnen koop ik ook geen stratpack, dan ga ik ook voor een duurdere gitaar, jij bent ook ooit begonnen,

    ik kon toen ik begon alleen maar dromen van een gibson... je moet niet zo zeiken !

  3. #3

    Standaard

    volledig met iamyou eens, je moet niet zo zeiken.

  4. #4

    Standaard

    I stond heel veel jaar geleden met mijn spaanse triplexje op mijn rug in een muziekwinkel (city Music, Alphen ad rijn) en vroeg of ik eens op een elektrische gitaar mocht spelen. Dat mocht echt niet. Of ik er nou wat van zou hebben gebakken of niet, het was spijtig.

    Ook als je niet kut spelen mag je naar mijn mening best een mooi instrument in je handenhebben. Voor hetzelfde geld is het over een paar jaar een prima gitarist omdat hij deie LP kocht en zich suf oefende. Iedereen zijn waarde a.j.b.

    In dit geval, IamYou is IamMe

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dirk_Hendrik op 2003-02-25 22:20 ]</font>

  5. #5
    Dude
    Guest

    Standaard

    Op 2003-02-25 22:19, schreef Dirk_Hendrik:
    IIn dit geval, IamYou is IamMe
    dank u

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Wees blij dat zulke 'losers' gibsons kopen, want daardoor kunnen ze nog op de productielijn gemaakt worden

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 maart 2002
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    1.039

    Standaard

    is onze Ash een beetje jaloers op grote mannen die dure gitaren aanschaffen?

    daarbij, hoe weet je zo zeker dat die vent niet kan spelen? misschien teste ie de gitaar wel door 10x een E accoord aan te slaan oid. daardoor kun je prachtig de klank en de sustain van een gitaar horen. het is niet altijd slim om de meest waanzinnige solo's te gaan spelen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2003
    Locatie
    groningen
    Berichten
    4.699

    Standaard

    ja misschien heeft die man recht op zijn gibson, maar toch.......
    heb kort in een bandje gespeeld met een tweede gitariste. Die had zo"n Ibanez Steve Vai model gitaar van dik tweeduizend ballen, dure Marshall, effectenrack. Maar spelen kon ze nauwelijks.
    En dan had ze ergens een postadresje zodat ze een uitwonende uitkering kreeg terwijl ze bij ma thuis woonde en geen reet hoefde te betalen.
    Dan was ik wel eens jaloers hoor. Of had ik er voldoening uit moeten scheppen dat ik er met mijn oude Charvette en Powercity amp er meer van maakte?? Waar ik maanden voor heb moeten sparen.
    Maar goed nu ben ik ook zo"n gast met een redelijke baan die "zomaar" ff een dure gitaar kan kopen.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2002
    Locatie
    Nieuw Vennep
    Berichten
    3.738

    Standaard

    Misschien wou die 'm alleen maar voor aan de muur...
    kan toch?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    136

    Standaard

    Laat iedereen in zijn waarde. De wereld is al erg genoeg zonder gezeik. En als het nou een jong pikkie was? Had dat wat uitgemaakt soms? Misschien wil die ouwe wel heel graag. Als je jaloers bent zeg dat dan gewoon.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top