Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Marc Ribot

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard Marc Ribot

    Ribot speelt deze week (ik geloof donderdag) in het Bimhuis met Ceramic Dog. Gitarist met een totaal eigen stijl, bekend van John Zorn, Tom Waits, Elvis Costello, Medeski Martin & Wood etc...

  2. #2

    Standaard

    Vorig jaar ook gezine in het BIM huis.Een van de meest vreemde ervaringen ooit qua live muziek.De man speelt noise en dan geweldige akoustische stukken en dat achter elkaar. Dan weer een soort van fifties garage met jazz licks...

    En soms is het gewoon briljant en dan ineens vraag je je af wat doe ik hier, wat een takke herrie.

    Mijn advies, gaan dus


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Ribot speelt deze week (ik geloof donderdag) in het Bimhuis met Ceramic Dog. Gitarist met een totaal eigen stijl, bekend van John Zorn, Tom Waits, Elvis Costello, Medeski Martin & Wood etc...

  3. #3

    Standaard

    marc ribot ook vorig jaar gezien in BIMhuis. sluit me aan bij Duckman. '8 lessons in futilities' hadden er voor mij bijvoorbeeld ook 3 mogen zijn (de naam zegt het al), maar voor de rest geniaal en een openbaring voor mij.

    helaas nog niet met ceramic dogs gezien. ik was op vakantie.

    dvd van/over hem is ook zeker een aanrader!
    ik geloof dat ie in oktober weer naar nederland komt met een of ander cuba gebeuren. oa in amsterdam en utrecht.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Vreemde gitarist die net zo makkelijk T-Bone Burnett en Tom Waits van gitaarklanken voorziet als Lounge lizzards en Foetus, voornamlijk op telecasters en ES 125 maar ook een slur aan bizarre fettisch. I like it.
    Bimhuis is een klein stukje langs Leidseplein en Amstel, tx for the tip.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top