Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Ik ben....

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansli
    Ze zijn toch wel vrij groot hoor, gewoon er op klikken.
    er is ook muziek te beluisteren.

    Ik moet er wel bijvertellen dat deze band op dit moment in slaapstand is, ben nu meer met akoustische dingen bezig, meer muziek in jou stijl vermoed ik, mijn collega-muzikant is helemaal wild van Paul Simon trouwens, al doen we er nog niets van.

    We zoeken trouwens nog een gitarist.......

    groetjes, hans
    Ik heb op de foto's geklikt, maar er gebeurde niets. Misschien moest ik iets langer wachten. Ik probeer het nog weer. Tsja.... nieuwe gitarist..! Wat moet ik zeggen; Ik heb me in 2006 uit de naad gezocht naar een paar mensen om mee samen te spelen. Nu vanaf januari 2008 zijn we dan zo'n beetje compleet, en ik moet zeggen dat het tussen ons goed klikt en dat houd ik natuurlijk ook graag zo. Ik wil best eens kennismaken en eens een deuntje mee "picken", maar ik houd het voorlopig toch maar bij m'n eigen bandje.

  2. #12

    Standaard Website The Velvet Underwear

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castillo
    Ik heb op de foto's geklikt, maar er gebeurde niets. Misschien moest ik iets langer wachten. Ik probeer het nog weer. Tsja.... nieuwe gitarist..! Wat moet ik zeggen; Ik heb me in 2006 uit de naad gezocht naar een paar mensen om mee samen te spelen. Nu vanaf januari 2008 zijn we dan zo'n beetje compleet, en ik moet zeggen dat het tussen ons goed klikt en dat houd ik natuurlijk ook graag zo. Ik wil best eens kennismaken en eens een deuntje mee "picken", maar ik houd het voorlopig toch maar bij m'n eigen bandje.

    Hans, ik heb nogmaals jullie site bezocht. Ik kom toch echt niet verder dan de eerste pagina (home).

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    bij mij werkt'ie wel hoor, werkt de muziek wel?

  4. #14

    Standaard

    Hallo,

    Ik denk dat iuk wel van je zal leren!!!
    Te koop: FENDER FRONTMAN, zo goed als nieuw
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    En ik ben zo blij als een aap met 70 piemels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Ga es dood.
    (Vind het gewoon een leuke smilie)

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansli
    bij mij werkt'ie wel hoor, werkt de muziek wel?
    Als ik het ineternetadres ingeef zie ik onder de link "photos" alleen enkele beelden verschijnen. Alle overige buttons (bio, dates, music en contact)werken bij mij niet. Ik heb m'n PC eens nagekeken, maar zie niets verkeerd ingesteld staan of zoiets. Wat kan er fout zijn/gaan?

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *AcousticGuitarMan*
    Hallo,

    Ik denk dat iuk wel van je zal leren!!!
    Hoi, als ik je ergen mee helpen kan? Laat maar horen/lezen!
    Groet, Jan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top